דני דיין: ההצעה לשריון שלי נועדה לסכל מועמדותו של אביחי בוארון

חילופי האשמות פומביים בין הבית היהודי לדני דיין. לאחר שבבית היהודי האשימו אותו בניסיון למעבר למפלגה אחרת אומר דיין: הבית היהודי מנהלים נגדי מלחמת בוץ

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/01/15 14:22 ט בשבט התשעה

דני דיין: ההצעה לשריון שלי נועדה לסכל מועמדותו של אביחי בוארון
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חילופי ההאשמות הפומביים בין הבית היהודי לדני דיין ממשיכים. לאחר שבבית היהודי האשימו את דיין בניסיון למעבר למפלג האחרת, ולאחר שסורב הם טוענים שהוא חזר אליהם, מגיב דיין על הדברים ומאשים את הבית היהודי בניסיון להשתמש בו ככלי לסיכול מועמד אחר.

"לא באתי לפוליטיקה כדי להיות כלי לסיכול מועמד אחר, שיוצר בעיני מישהו בעיה תדמיתית. השיריון שהוצע לי נועד כל כולו לסכל את אביחי בוארון. ברשימה שאלה שיקולי הרכבתה אין לי עניין להשתתף", תקף דיין בדף הפייסבוק שלו.

"הבית היהודי מתדרך שרציתי שיריון במקום ריאלי. חבל על המאמץ שלהם: אני מודה בזה. אילו היה מוצע לי - הייתי מסכים. הם העדיפו את אלי אוחנה ולא אמרתי מילה של ביקורת ולא פרשתי מן הרשימה”, מבהיר דיין.

"נכון, באתי לבית היהודי כדי להיות בו "גורם מוביל ומשפיע", כדברי בנט עצמו במסיבת העיתונאים. לא סרח עודף. המתפקדים והיושב ראש חשבו אחרת וכפי שאמרתי מייד אחרי הפריימריז - זו זכותם. אבל לא זו סיבת פרישתי מן הרשימה", הוסיף דיין וכתב: "אני מצטער מאד שמנסים לגרור אותי לזירת האבקות בוץ. אני מודה שבזה יש טובים ממני".

לפני כשעה הודיע דיין כי הוא פורש מהבית היהודי זאת לאחר שהוצע לו מקום 17, שאינו ריאלי."דחיתי הצעתו של נפתלי בנט להקפיץ אותי למקום ה-17 ברשימה לכנסת. ביקשתיו להסיר את שמי כלל. מאחל לאביחי בוארון שנותר במקום זה הצלחה כח״כ", כתב.

בתגובה להודעה על פרישתו, מיהרו בבית היהודי להוציא הודעה רשמית "דני דיין הודיע כבר לפני מספר ימים בכתב כי ילך למפלגה אחרת לאחר שלא נבחר, לאחר שסורב ביקש לחזור לבית היהודי למקום גבוה אך הוצע לו להסתפק במקום ה17”.