דוידי פרל לרה"מ: שביתת אגד הינה פתח לניסיונות חטיפה

על רקע השביתה המתוכננת של נהגי חברת אגד שיגר ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל מכתב בהול לראש הממשלה בו התריע על סכנה לחיי אדם מכיוון שיותר תושבים יתפסו טרמפים במקום. "אבקש את התערבותך המידית"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/01/15 15:06 ה בשבט התשעה

דוידי פרל לרה"מ: שביתת אגד הינה פתח לניסיונות חטיפה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

על רקע השביתה המתוכננת מחר של נהגי חברת אגד, הפועלת בין היתר באזורים שונים ביהודה ושומרון שיגר הבוקר ראש המועצה האזורית גוש-עציון, דוידי פרל, מכתב בהול לראש הממשלה, המכהן כשר האוצר בפועל, המבקש התערבותו המידית בנושא, אשר עלול לסכן חיי אדם.

"על פי הידיעות המתפרסמות בתקשורת, מתוכננת מחר (ב') שביתה כללית של נהגי "אגד" בכל רחבי הארץ", כותב פרל. "הפסקת שירותי התחבורה הציבורית בגוש עציון, אפילו ליום אחד, מהווה סכנת חיים ממשית, ומחייבת את התושבים לנסיעה בטרמפים, בעמידה בצמתים ונסיעה ברכבים לא ממוגנים".

"אבקש את התערבותך המידית על מנת להבטיח שגם במקרה של שביתה כללית, פעילות התחבורה הציבורית בגוש לא תיפסק ותביא לסיכון חיי אדם", הוסיף פרל וכתב. “אני מזכיר לך כי לצערנו, במהלך החודשים האחרונים נאלצנו להתמודד עם מספר אירועי טרור בצמתים המרכזיים בגוש עציון".

כזכור, לפני כחודשיים נרצחה דליה למקוס, בעת שעמדה בצומת אלון שבות שבגוש עציון וחיכתה לטרמפ. מחבל התנגש בתחנת האוטובוס בה עמדה, ולאחר מכן יצא מהרכב והרג אותה.

ביוני האחרון נחטפו מהטרמפיאדה מול אותה תחנה שלושת הנערים - גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, ונרצחו. לאחר החטיפה תוגברו באופן משמעותי קווי האוטובוסים של חברת אגד על מנת לעצור לפחות במעט את תופעת עצירת הטרמפים באזור. החשש הוא כי בעקבות השביתה המסתמנת יאלצו רבים מתושבי גוש עציון, קרית ארבע ואזורים נוספים ביו"ש לעצור טרמפים תוך כדי סיכון חייהם בעמידה במקומות חשופים ומבודדים, ובעלייה על רכבים של זרים, שעלולים להיות מחבלים בתחפושת.