ברוריה ברטלר מציגה- הדור הבא בתחום הסטיילינג והאופנה

היא התחילה בכלל כמאפרת ונכנסה עמוק לתחום בעקבות טרגדיה משפחתית. במהלך השנים היא יצרה את השילוב המתבקש והוא איפור, עיצוב שיער וסטיילינג. הסטייליסטית ברוריה ברטלר רוצה להכיר לכם את- נעה גלבוע

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/10/16 15:38 יח בתשרי התשעז

ברוריה ברטלר מציגה- הדור הבא בתחום הסטיילינג והאופנה

נעים להכיר: "בחרתי בנעה גלבוע כי אני בטוחה שהיא מביאה בשורה וישועה להמון נשים", אומרת ברוריה ברטלר, מוסמכת בסטיילינג, חינוך ומנחת קבוצות. "נעה בחרה להתמקד בתחום הסטיילינג בנשים לאחר לידה, שהיא תקופה מורכבת. מצד אחד, מלאת שמחה ואושר ומצד שני, זהו זמן שמביא איתו היכרות חדשה עם גוף, שלעיתים חווה שינוי קיצוני. לרוב, השינוי מלווה בקושי רגשי, מכיוון שאנחנו מתחילות מחדש בכל המובנים". לדבריה של ברטלר, כאן בדיוק נכנסת גלבוע לתמונה, "נעה באה לתת מענה, הן חיצוני והן פנימי, בדיוק לסוגיה המיוחדת הזו והכל בחוכמה וברגישות".

איפה היתה ומה עשתה: נעה (30) נשואה לנעם ואמא לארבעה ילדים, גדלה במושב משואות יצחק, בו היא גרה עד היום. היא למדה איפור אך בתחילת דרכה לא הרבתה לעסוק בזה. בעקבות מותו של בנה יוחאי, לפני כ-7 שנים כשהוא בן שנה בלבד, התחילה נעה, כחלק מההתמודדות שלה עם האובדן, לחזור לתחום האיפור. "כדי לצאת מהדיכאון יצאתי ללימודים וחזרתי לעסוק באיפור", אומרת נעה ומספרת שכל מה שהיא רצתה זה ולנסות "להכניס צבע לחיים שלי, כשלבסוף יצא שאני עושה זאת עבור אחרות".

בהמשך התמקצעה עוד יותר והחלה לעסוק באיפור כלות. לדבריה, אין בכלל ספק שהמוות של יוחאי הוליד את העסק שאותו היא בנתה. במהלך עבודתה כמאפרת, החלו הלקוחות להתייעץ איתה גם בנושאי המראה הכללי, כך שמהר מאוד היא החלה, מלבד האיפור, לעסוק גם בעיצוב שיער וסטיילנינג. נעה למדה ולימדה במהלך השנים במספר מכללות העוסקות בתחום והעבירה 'סדנאות טוטאל-לוק' בכל רחבי הארץ, סדנאות שמשלבות בין איפור, עיצוב שיער וסטיילינג. נעה פונה לקהל הרחב, אך כבת קיבוץ, מתחברת מאוד למגזר הכפרי. גלבוע מעידה על עצמה שהיא סטייליסטית שדוגלת בכך שכל אשה צריכה להתחבר לעצמה ואומרת ש-"גם אשה שלא אוהבת להתאפר ולא הולכת על עקבים, יכולה להתלבש יפה ולהרגיש בנוח עם עצמה".

(צילום: באדיבות המצולם)

לאן היא הולכת: "אני רוצה להמשיך ולהתפתח בשלושת התחומים- סטיילינג, איפור ועיצוב שיער", אומר נעה ומוסיפה שהיא רוצה להתמקד בעיקר ב-"ליווי נשים בהריון ואחרי לידה. לשם כך, אני פותחת תכנית חדשה בשם 'סטיילינג לאימהות'". לדבריה, מטרת התכנית היא לעזור לנשים להסתגל, אחרי הלידה, ל-"תנודות הפיזיות והרגשיות כדי שירגישו טוב עם עצמן למרות השינויים".

צידה לדרך: "תעזבי את הטיפים!", מייעצת ברוריה לנעה ומוסיפה ש-"העולם מוצף באין סוף טיפים שיתנו לך פתרונות חיצוניים כיצד להתלבש. אבל", אומרת ברטלר "הקשבה לעצמך, פתיחות הלב, קבלת המצב וידע נרכש, יעניקו לך מענה עמוק, משמעותי ומדויק לאורך טווח. אז תקראי טיפים", היא מציעה, "אבל תקשיבי לליבך. הוא תמיד יעניק לך את הטיפ המדויק ביותר! בלבוש ובכלל".