בעלי מבהירים: הרב לוינשטיין ממשיך ללמד כרגיל

בעקבות דיווח כי הרב לוינשטיין יצא לחופש כדי למתן את העימות מול שר הבטחון ליברמן מבהירים במכינה בעלי: "הרב יגאל לוינשטיין ממשיך ללמד ולעמוד בראש מכינת בני דוד"

חדשות כיפה 03/05/17 13:30 ז באייר התשעז

בערוץ 2 פורסם הרב יגאל לוינשטיין, הודיע היום (רביעי) לתלמידיו כי הוא יוצא לחופשת לימודים וכי הוא מפסיק ללמד במכינה עד להודעה חדשה. לפי הפרסום הוא כתב לתלמידיו "כיוון שיצאתי לחופשת לימודים, אני מבקש לא לפנות אליי בזמן הלימודים".

בעקבות הדיווח הודיעו במכינה: "הרב יגאל לוינשטיין ממשיך ללמד ולעמוד בראש מכינת בני דוד".

כזכור, בקיץ הקודם יצא הרב מעלי במתקפה חסרת תקדים על השינויים שעובר צה"ל, מבחינת הפתיחות והמקום שהוא נותן לקהילת הלהט"ב, אותה כינה במספר מקרים 'סוטים'. בעקבות הדברים שעוררו סערה גדולה הוא התנצל על חלק מהדברים, תוך התמקדות בסגנון שבו הם נאמרו.

לפני מספר שבועות הוא נשא דברים בפני תלמידי מכינות ובהם העביר ביקורת חריפה גיוס בנות דתיות לצבא בדגש על תפקידי לחימה. השר ליברמן הציב אולטימטום ודרש שהרב יגאל יתפטר ולא יפסיק לתקצב את מוסדות המכינה. בסופו של דבר, לאחר שהשימוע הראשון שתוכננן לחודש מארס בטול, זומן הרב אלי סדן לשימוע לבדו בו שטח בפני מנכ"ל משרד הביטחון את עמדת המכינה, עמדה שלא התקבלה.

לפני מעט יותר מחודש כתב הרב לוינשטיין מכתב לבוגרי עלי, בו ניסה להסביר את השקפתו בנושאים עליהם התבטא וכן את הסגנון שבחר להעביר את הדברים. "בזעקתי, אני מנסה להציל את הבנות מהשבי הפמיניסטי", הוא כתב בין היתר, "ולהיאבק על כבודן כנשים עפ"י היהדות, וכנגד הפגיעה בכבודן ע"י הליברליות. הם טוענים שמי שמדבר נגד הפמיניסטיות נעשה שותף לפגיעה בנשים, ואני טוען להיפך: מי שמדבר נגד הפמיניסטיות משחרר את הנשים מהשבי הפמיניסטי ונלחם למען מעלתן וכבודן של הנשים!".