בניהו שוקרון בן ה-5 נדרס על ידי אוטובוס בשעה שרכב על קורקינט בבית אל

תאונה קטלנית בבית אל. ילד כבן 5 נדרס בשעה שרכב על קורקינט, לאחר שכפי הנראה נכנס בין גלגלי האוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין. נהג האוטובוס עוכב לחקירה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/04/15 16:26 א באייר התשעה

בניהו שוקרון בן ה-5 נדרס על ידי אוטובוס בשעה שרכב על קורקינט בבית אל
cc by יעקב, צילום: cc by יעקב

תאונת דרכים קטלנית בבית אל. ברחוב מעגלי הרוא"ה נדרס למוות בניהו שוקרון, ילד כבן 5, בשעה שרכב על קורקינט. בתחילה נפצע הילד באורח אנוש, אך לאחר מכן נאצלו כוחות מד"א לקבוע את מותו במקום.

מחקירה ראשונה של פרטי האירוע עולה כי הילד ככל הנראה נכנס עם הקורקינט בין גלגלי אוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין מבלי שנהג האוטובוס הבחין בכך, ונדרס.

פראמדיק של מד"א בזירת התאונה קבע את מותו של הילד. נהג האוטובוס מעוכב לחקירה. כוחות משטרה ובוחני תנועה חוקרים את נסיבות האירוע במקום.

פארמדיק מד"א אורי צחי סיפר: "המראה היה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן 5 שבסמוך אליו קורקינט מפורק. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל כשהגיע למקום".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן