בנט מנסה לקרוץ לחב"ד

על רקע ניסיונות להביא לקרע בין מפלגת יחד לחב"ד, מפרסם נפתלי בנט מאמר באתר בחדרי חרדים תחת הכותרת "למה אני כל כך אוהב את חב"ד"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/02/15 14:16 ג באדר התשעה

בנט מנסה לקרוץ לחב"ד
a katz / Shutterstock.com, צילום: a katz / Shutterstock.com

בימים האחרונים נעשים ניסיונות להביא לקרע בין מפלגת יחד לחב"ד, ונראה כי הניסיונות הנסתרים התחלפו היום בצהריים בניסיונות גלויים מצד הבית היהודי למשוך את מצביעי חב"ד אל מפלגתם.

לאחר שהבוקר פורסם כי הבית היהודי שוקלת לפתוח מטה בחסידות חב"ד, מפרסם היום בצהריים יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מאמר שמתפרסם בכותרת הראשית של האתר 'בחדרי חרדים' תחת הכותרת "למה אני כל כך אוהב את חב"ד", כשהמניע הוא ברור - בנט קורץ לחב"ד ומנסה לקחת את הקולות ממפלגת יחד.

בנט סיפר במאמר ארוך שחולק בכוכביות בסגנון בו הוא כותב בפייסבוק כיצד הוא חזר בתשובה עם משפחתו לאחר שהיה תלמיד בגן חב"ד במונטריאול שבקנדה, על החוויות הראשונות על טנק חב"ד, על התקרבותה של רעייתו גילת ליהדות דרך חב"ד בניו יורק ועל הקשר העמוק ועל האהבה שהוא רוחש לחסידות חב"ד.

"אני מודה. אני אוהב את תנועת חב"ד אהבת נפש. חב"ד שינתה את חיי ואת חיי משפחתי", כתב בנט. "החוויות האישיות שלנו הותירו בי אהבה עמוקה לתנועת חב"ד המופלאה. גם בלי היכרות או מפגש ישיר למדתי שהרבי מליובאויטש שקיבל במאור פנים כל אדם והקרין אהבת השם ואהבת אמת לכל בן באומה היהודית, מעולם לא התייאש מאף יהודי ונמנע מלבדוק בציציותיהם של אלו שהתדפקו על היכלו וכך חינך תנועה שלמה".

"כשר לענייני תפוצות מטרתי היא לשמור על יהדותם של יהודים בכל העולם. האמת היא שחב"ד עושה עבודה זו בצורה מופלאה ובמסירות נפש. בקהילות קטנות ומרוחקות בשלג הרוסי, בעיירות בארה"ב, בדרום אמריקה, עם טיילינים בהודו ובתאילנד, ולמעשה בכל מקום על פני כדור הארץ. אחיי ואחיותיי מחב"ד-תמשיכו בדרככם המופלאה!", סיכם בנט.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן