בנט חוזר לערב אחד לחולצת התנועה: הצטרף לחגיגות שבת הארגון

עם חולצת תנועה, השר נפתלי בנט חגג עם חניכי "בני עקיבא" לקראת שבת הארגון. באחד החדרים בסניף בני עקיבא בפתח תקווה, גילה בנט קיר שהוקדש לעמנואל מורנו ז"ל וכתב: "מתעגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/13 09:17 כח בחשון התשעד

בנט חוזר לערב אחד לחולצת התנועה: הצטרף לחגיגות שבת הארגון

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, חזר אתמול לערב אחד לחולצת התנועה אותה לא לבש מאז שהיה חניך, מדריך ואף קומונר בחודש ארגון בתנועת בני עקיבא.

בנט הגיע לפתח תקווה, להופעות של החניכים, ובירך אותם ואמר: "הדרך שלנו, המשמעות שלה חיבור של תורה ועבודה, המשמעות שכל אחד מאיתנו מחליט עכשיו בהווה שבמשך כל החיים לא רק נדאג לעצמנו ולמשפחה שלנו, אלא בצבא ובשרות לאומי ובמכינה ובישיבה - נהיה חלק מלשרת את כלל עם ישראל. כל מה שאנחנו לומדים בפעולות בשבת ובכל השבוע נועד להכין אותנו כדי שנודע להפיץ ערכים לעם ישראל תמיד לצאת החוצה: בתורה בעסקים בחינוך בהתיישבות תמיד לצאת החוצה ולהפיץ את הדרך שלנו".

לאחר מכן ערך השר בנט חידון בחדרים לחניכים על מקומות בארץ והופתע מהבקיאות הגדולה של החניכים, וביקש מהם לצייר על המפה הריקה עיר אחת: את ירושלים. הוא אפילו הצטרף לחניכים לשירת "שלום לך ארץ נהדרת" ועשה עם החניכים מורל.

באחד החדרים גילה בנט את הקיר שריגש אותו יותר מכל: החניכים הכינו קיר מיוחד על חברו עמנואל מורנו ז"ל. על הקיר היה כתוב: "אם צה"ל הוא הצבא הכי טוב בעולם, וסיירת מטכ"ל היא היחידה הכי טובה בצה"ל, ועמנואל מורנו הוא החייל הכי טוב בסיירת - אז הוא החייל הכי טוב בעולם!“. בנט, שהופתע והתרגש, הוסיף שם רק מילה אחת על הקיר: מתגעגע.

בנט אמר בסוף הביקור: "כל פעם שאומרים שהדור הזה מתעסק רק בעצמו, באייפון שלו, בריאליטי בטלויזיה ובקריירה שלו, צריך לזכור את הילדים המקסימים האלה, שמראים לי, מראים לכולנו, מה זה ערכים. וגם יודעים למצוא על המפה איפה זה נחל חילזון, איפה היישוב חצבה, ואיפה שילה ובית אל".