בן ארי: ריבלין לא מדייק, לא בני עמי בחרו בטרור אלא חבריו

חבר הכנסת לשעבר, מיכאל בן ארי תקף בחריפות את דבריו של נשיא המדינה בדבר הבחירה בטרור והאשים אותו ואת הממשלה בלגיטימציה ורוח גבית לטרור

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 05/08/15 10:46 כ באב התשעה

פעיל הימין, חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי התייחס לדבריו של נשיא המדינה, רובי ריבלין שאמר "בני עמי בחרו בטרור", "דווקא חושב שריבלין צודק (רק לא ממש מדייק)!", כותב בן ארי.

"בני עמי בחרו בטרור; להביא לכאן עשרות אלפי רוצחים טרוריסטים לעשות את הסכם אוסלו שהביא לאלפי הרוגים ואוטובוסים מתפוצצים ורצח תינוקות בקיבוץ מצר באדורה ובאיתמר" מטיח בן ארי ומוסיף, "בחרו לתת לעוזר של עראפאת אחמד טיבי, להיות סגן יור הכנסת. לתת למחבלת חנין זועבי מעמד ולגיטימציה. להתלקק עם ארכי רוצחים כמו עראפאת ואבו מאזן. זה מה שנקרא בני עמי בחרו בטרור".

הוא מאשים את ריבלין בהיותו חלק ממעגל ההחלטות, "ראוי לדייק, המנהיגות המסוכנת ואובדת הדרך אליה שייך ריבי ריבלין, זו ששחררה מחבלים בסיטונות והפכה אותם ׳ללוחמי חופש׳ ששבו ורצחו, שבו והפעילו חוליות רצח. הם שבחרו בדרך הטרור".

"נתניהו ויעלון וראש השב״כ הם שנותנים לגיטימציה ורוח גבית לטרור. אז ריבלין צודק, אך לא מדייק. בני עמי לא בחרו בטרור. חבריו של ריבלין בחרו בטרור!", מסיים בן ארי.

דבריו של ריבלין זכו לביקורת עזה בימין בטענה שהוא בוחר לקחת מקרה חריג ומתועב ולהציב אותו כבחירה של עם ישראל כולו זאת עוד קודם שאפילו המשטרה וכוחות הביטחון הצליחו להוכיח בכלל מה קרה באירוע בכפר דומא בו נהרג התינוק הפלסטיני.