בזמן שיורים טילים על תל אביב: פורעים פגעו ברכבו של אחד מראשי הגרעין התורני ביפו

איתי גרנק, מראשי הגרעין התורני ביפו הופתע לגלות כי פורעים פגעו ברכבו וניפצו את שמשותיו. שאר הרכבים בחניה נשארו שלמים. המשטרה הוזמנה למקום והחשד הוא כי הרקע למעשה לאומני

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 10/07/14 10:06 יב בתמוז התשעד

בזמן שיורים טילים על תל אביב: פורעים פגעו ברכבו של אחד מראשי הגרעין התורני ביפו
איתי גרנק, צילום: איתי גרנק

פגיעה על רקע לאומני ביפו. איתי גרנק, מראשי הגרעין התורני ביפו, בו חברים עשרות משפחות דתיות לאומיות, ומנכ"ל מרכז זהות, הופתע לגלות הבוקר (ה') כי פורעים, ככל הנראה ערבים, פגעו ברכבו במהלך הלילה וניפצו את שמשותיו.

"באתי בבוקר וגיליתי שהחלונות נופצו", מספר גרנק ל'כיפה'. “זו לא הפעם הראשונה שפוגעים ברכב שלי. פינצ'רו לי את הגלגלים בעבר ושפכו לי צבע על האוטו. אני אדם מוכר בעיר".

לדבריו "אני לא יודע אם זה אישי, אבל היו עוד רכבים בחניה והרכב היחיד שפגעו בו היה שלי. חשבתי שאולי חיפשו את הארנק שלי אבל הוא היה בבית".

גרנק מספר שביפו יש בימים האחרונים הפגנות מצד ערבים ועל כך הוונדליזם לא מפתיע אותו. “אין לי מה לחפש אשמים. יש ביפו וונדליזם מטורף. בזמן שירו טילים, ערבים הפגינו בשמחה. המשטרה לא עושה מספיק כדי לעצור את המתפרעים. זו המציאות כאן".

צפו בהפגנה ביפו ביום שלישי האחרון, בעת נפילת הטילים על תל אביב:

[embed]

]

(צילום: איתי גרנק)

גרנק מוסיף ומספר כי לפני במהלך הפגנות הערבים במקום הציתו אלמונים את בית העלמין היהודי ביפו 'בית הקברות עג'אמי" השוכן בין רחוב יהודה מרגוזה לרחוב יהודה הימית בשכונת עג'מי ביפו. “גבעת אנדרומדה נשרפה כליל", הוא מספר.

על פי סוכנות תצפית, המשטרה הוזמנה למקום בו נופצו שמשותיו של גרנק והחשד הוא כי הרקע למעשה הוא לאומני.

(צילום: איתי גרנק)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן