בבית היהודי זועמים: מצו את הדין עם דובר השר פרי

בעקבות פרסום דבריו הקשים של ניסן זאבי, דובר השר פרי, מגיבים באיחוד הלאומי-הבית היהודי בחריפות וקוראים למצות עמו את הדין. נחי אייל: "אנחנו קוראים לבירור המקרה על ידי האמונים לכך"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/01/14 17:40 יב בשבט התשעד

בבית היהודי זועמים: מצו את הדין עם דובר השר פרי
אריאל אדרי, צילום: אריאל אדרי

בבית היהודי מגיבים בחריפות על דבריו של דובר שר המדע יעקב פרי, ניסן זאבי, לפיה ח"כ אורית סטרוק היא מכשפה משיחית.

"האיחוד הלאומי-הבית היהודי מגנים בתוקף את דבריו של ניסן זאבי כנגד ח"כ סטרוק. מדובר בהעלבת עובד ציבור שאנו מקווים שלא תעבור מסדר היום", אומר נחי אייל מנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי-הבית היהודי. "אני קורא לבירור המקרה על ידי האמונים לכך".

"כנראה שהאמת לא כל כך מעניינת את ניסן זאבי", מגיבים גם חברי ההנהגה הצעירה של הבית היהודי מגיבים לדברים ומוסיפים "הוא יודע שהיא לא התפללה למותו של שרון ובוודאי לאחר שהבהירה את הדברים. למרות זאת בחר להכפיש אותה בצורה בזויה ועלוב הכזאת. מישהו צריך לומר לדובר השר פרי שאין באמת מכשפות בעולם".

כזכור, ניסן זאבי, דוברו של שר המדע יעקב פרי שיתף הבוקר (ב') בפרופיל הפייסבוק שלו קישור מקומם בו נראית חברת הכנסת אורית סטרוק בטקס האשכבה של אריאל שרון תחת הכיתוב " מישהו יכול להסביר לי מה המכשפה המשיחית הזו, שרק אתמול שהתפללה למותו של שרון, עושה בטקס האשכבה לכבודו? אני בעד לגרש אותה, שוב".

הדברים נאמרו על רקע התבטאויותיה של חברת הכנסת באשר לאריאל שרון. במוצאי שבת פרסמה סטרוק הודעה בה הודתה לקב"ה על לכתו של ראש הממשלה לשעבר אך לאחר מכן התנצלה על הדברים וטענה כי לא הובנה כהלכה. בעקבות הדברים תקפו חבריכנסת ואישי ציבור את סטרוק אך דברים אלו של דובר השר פרי מגדישים את ההשאה.

בתגובות לסטטוס מחו גולשים על ההתבאויות הקיצוניות אך הדובר סירב למתן את הטון. לאחר שבאחת התגובות טענו כי התבטאות מסוג זה אינה במקומו בשל תפקידו הגיב זאבי "היא מכשפה, ואם היא מייצגת אזרחים ישראלים זו בושה גדולה. היא צריכה לחזור לגבעה ממנה באה".

בתגובה נוספת החריף עוד יותר את דבריו וכתב "גם אם יש לה ביקורת, להוציא הודעה לעיתונות על שמחתה שהוא מת - זה מגעיל, אכזרי, וציני- כמעט כמו מפעל נוער הגבעות שלה".

מלשכתה של חברת הכנסת אורית סטרוק נמסר בתגובה לידיעה כי: "נשקול את צעדינו מול יו"ר הכנסת ונציבות שירות המדינה".