אתם בוחרים את שם השבט החדש של "בני עקיבא"

זו השנה השנייה ברציפות בה עשרות אלפי גולשי כיפה יבחרו את שם השבט החדש של "בני עקיבא", שייחשף במוצאי שבת הארגון של התנועה. בואו להצביע ולהשפיע!

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/12 15:30 יז בחשון התשעג

אתם בוחרים את שם השבט החדש של "בני עקיבא"
יחצ, צילום: יחצ

חניכי תנועת "בני עקיבא" יבחרו באמצעות אתר "כיפה" את שם השבט החדש, שייחשף במוצאי שבת הארגון של התנועה. זו השנה השנייה ברציפות בה החניכים בוחרים את שם השבט באמצעות כיפה, כשבשנה שעברה השתתפו במיזם כ-25,000 גולשים, שהציעו למעלה מ-350 שמות שונים.

בשנה שעברה, לאחר "סינון" השמות החוקיים, הועברו כ-150 שמות שהתחרו במערכת. מתוכם, 30 השמות שזכו לפופולאריות הגבוהה ביותר, הועברו להצבעה במליאת "בני עקיבא", שצמצמה את סך השמות ל-15. השמות הועברו לבחירת שבט הרא"ה והקומונריות שלו, באמצעות הצבעה מקוונת באתר, מתוכם צומצמה הרשימה לשבעה שמות בלבד. בסופו של דבר, כידוע, נבחר השם: "איתן".

(אתם מציעים, אתם בוחרים. צילום: אבישי אדלר)

על פי הקריטריונים להגשת ההצעות, כל שם אמור להיות מנומק - ולא ניתן כמובן להציע שם של שבט שקיים כבר בתנועה. על פי תקנון התנועה, גם לא ניתן להציע שמות שבטים על שמם של אנשים ואף מומלץ לוותר מראש על שמות מתוחכמים מדיי, שפירושם אינו ברור דיו.

עד כה הוגשו עשרות הצעות למערכת כיפה וביניהם השמות: גפן, נאמן, ישרות, חזות, מעיין, יראה, אפיק, כפיר, קדם ונתיב. במהלך השבועיים הקרובים תוכלו להציע, באמצעות האתר, שמות לשבט החדש. השמות שיזכרו לדרוג הגולשים הגבוה ביותר יועברו לחברי המליאה.