"אם תרצו" השיקה קמפיין נגד "שלום עכשיו"

במסגרת הקמפיין תוקפת התנועה את מדיניותה של "שלום עכשיו" בעד העברת הר הבית והעיר העתיקה לידי הפלסטינים. "נעצור את הסחף של השמאל הקיצוני", טוענים בתנועה

חדשות כיפה אורי פולק 17/05/12 13:54 כה באייר התשעב

"אם תרצו" השיקה קמפיין נגד "שלום עכשיו"
אם תרצו, צילום: אם תרצו

תנועת "אם תרצו" השיקה קמפיין נגד תנועת השמאל "שלום עכשיו", זאת בביקורת על מדיניותה להעברת הר הבית ומרבית העיר העתיקה לידי שליטה פלסטינית. במסגרת הקמפיין, המתפרסם לקראת יום ירושלים, עלה אתמול (ד') לאוויר סרטון התוקף את "שלום עכשיו" על מדיניותה.

הקמפיין, "שחרור ירושלים 2012", יימשך לכל אורך השבוע הקרוב ויכלול פרסום באמצעי מדיה נוספים וכן סיורים בירושלים, כנס מיוחד בהשתתפות אישי ציבור ומרכיבי יחסי ציבור.

"מטרת הקמפיין היא להסביר לציבור הישראלי מה המשמעות של חלוקת ירושלים. כל עם ישראל מייחל לבוא השלום, אבל אין שום טעם ב"שלום", אם הוא מחריב את לב הזהות, הגעגועים והשבועות של עם ישראל", מסבירים ב"אם תרצו" לכיפה ומוסיפים כי "אין תוחלת לשלום אם הוא מוחק את הצדק ואת הערכים המכוננים של העם היהודי".

בתנועה הוסיפו כי "בעוד הציבור הישראלי אינו מודע למתרחש מתחת לפני השטח, הכסף הזר וארגוני השמאל הקיצוני שוחקים אט אט את הקונצנזוס הפנימי בעניין ירושלים, וגם מעצבים את הקונצנזוס הבינלאומי והמדיני ביחס לירושלים". לדברי התנועה, הקמפיין החדש מבקש לעצור את הסחף הזה ו"להחזיר את האמון ביכולתנו ובעצמנו ולחזק את הנאמנות לירושלים. עלינו להבטיח שבכל הסדר עתידי יישארו הר הבית, העיר העתיקה, עיר דוד והר הזיתים, בריבונות ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן