איילת שקד מציגה: הדור הבא בתחום המשפט

הוא רק בן 34 וכבר משמש כמרכז וועדת שרים לחקיקה, עוזרה הבכיר של השרה שקד, מרצה למשפטים ומנהל מספר קליניקות משפטיות. שרת המשפטים, איילת שקד, רוצה להכיר לכם את- עו"ד גיל ברינגר

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/10/16 13:51 יא בתשרי התשעז

איילת שקד מציגה: הדור הבא בתחום המשפט

נעים להכיר: "גיל ברינגר, מרכז ועדת שרים לחקיקה", זו הבחירה של שרת המשפטים, איילת שקד, שגם מסבירה מדוע בחרה בו: "גיל הוא משפטן מבריק שמצליח "לסגור קצוות" גם במהלכים פוליטיים שקשורים לוועדת השרים לחקיקה". לדברי שקד, כדאי לנו לשנן את שמו: "מהיכרותי איתו, אני מנבאת שגיל יגיע רחוק בתחום המשפט. תזכרו את השם".

איפה היה ומה עשה: עו״ד ברינגר (34) שימש כיועצה המשפטי של סיעת הבית היהודי וריכז בה את נושא החקיקה מאז 2009. הוא מרצה במקביל בפקולטה למשפטים בקריית אונו ומוביל בה בשנים האחרונות מספר קליניקות משפטיות אותן הוא מנהל. בקדנציה הנוכחית הפך לעוזרה הבכיר של איילת שקד ונחשב ליד ימינה כמרכז קשוח של ועדת שרים לחקיקה וכמי שמייצג אותה בכל עניין הקשור בכנסת או בממשלה. בעברו שימש כעורך המשנה של ״צדק״, המגזין המשפטי של מקור ראשון, והיה ממקימיו.

(צילום: באדיבות המצולם)

לאן הוא הולך: לגבי שאיפותיו לעתיד אומר ברינגר כי "יהיו אשר יהיו, אשמח לממשן איפשהו בקומה השנייה של משרד המשפטים, בין לשכת השר ללשכת היועץ המשפטי, וככל הניתן בחדר קצת יותר גדול מזה שאני יושב בו היום".

צידה לדרך: "העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת לגיל", אומרת השרה שקד, "היא להמשיך במה שהוא עושה ובדרך בה הוא הולך. זה מתכון מצוין".