אחרי 20 שנים בחברת הרפטינג הודיעו: סוגרים את האתר בשבת

לאחר 20 שנה החליטו בעלי 'רפטינג נהר הירדן' לסגור את אתר הנופש בשבתות וחגים. "בטוחים שתבינו, גם לנו מגיע לנפוש ולנוח בחברת יקירנו". ברשת קיבלו זאת ברגשות מעורבים

חדשות כיפה 04/05/17 22:14 ח באייר התשעז

אחרי 20 שנים בחברת הרפטינג הודיעו: סוגרים את האתר בשבת
ChameleonsEye / Shutterstock.com, צילום: ChameleonsEye / Shutterstock.com

"המקום אינו פועל בשבת", זו ההודעה שיקראו המטיילים שיבחרו להגיע בשבת לשוט באמצעות חברת 'רפטינג נהר הירדן'. זאת לאחר שבעלי החברה הודיעו השבוע כי החליטו שלא לעבוד בשבתות.

לאחר 20 שנה שאורי, ערן ויניב גיגי, הבעלים של החברה, הפעילו אותה ופתחו את שערי המקום לנופשים ומטיילים שבעה ימים בשבוע, החיטו שלושת האחים לסגור את הפעילות בשבתות וחגים. "הגענו למסקנה", נכתב בהודעה שפרסמו, "שהמרוץ הארוך בהצלחת העסק חייב להשתנות".

בהמשך הם כתבו: "קיבלנו החלטה אמיצה ולאחר שנים של עשיה והצלחה החל מעכשיו רפטינג נהר הירדן על כל פעילותיו ימשיך לארח אתכם באהבה ללא שבתות וחגים". בסיום ההודעה, ואולי מתוך חשש קל מהתגובות, הם אמרו: "בטוחים שתבינו, גם לנו מגיע לנפוש ולנוח בחברת יקירנו".

ברשת קיבלו את המהלך ברגשות מעורבים. "כל הכבוד גאה בכם עשיתם החלטה נכונה", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף, "יישר כח החלטה שדורשת הרבה אומץ והקרבה. שתזכו לשפע פרנסה בנחת". לעומתם, היו כאלה שפחות התלהבו מהרעיון. "קיבלתם החלטה עלובה ונכנעתם בפני הכפיה הדתית. אנחנו חילונים מחרימים עסקים כשרים", כתב אחד הגולשים שמתנגדים ליוזמה ומתנגד נוסף כתב כי "זהו ללא ספק ניסיון עלוב באמת לרכוב על הגל של ויכוחים על השבת בתל אביב".

|facebook|30176|facebook|