אחרי גזר הדין: הרב אלון יקיים הערב "התוועדות" בירושלים

את שיעורו הקבוע שנמסר בדרך כלל בביתו שבמושבה מגדל, יקיים הרב מוטי אלון, שהורשע במעשים מגונים, בירושלים. בסביבתו משדרים "עסקים כרגיל": שיעורים קבועים ושבתות אירוח

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/12/13 11:29 טז בטבת התשעד

אחרי גזר הדין: הרב אלון יקיים הערב "התוועדות" בירושלים
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

הרב מוטי אלון יעביר הערב (ה‘) שיעור מרכזי בירושלים, לאחר שבחר להעתיק את ההתוועדות השבועית שהוא מקיים במושבה הצפונית מגדל - אל עיר הבירה.

רק אתמול נגזרו על הרב אלון שישה חודשים של עבודות שירות לאחר שהוא הורשע בחודש אוגוסט האחרון בשתי עבירות של ביצוע מעשים מגונים בכוח בתלמידו לשעבר. בית משפט השלום בירושלים הטיל עליו בנוסף גם 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, במקרה של עבירה דומה. בנוסף יפצה הרב אלון את המתלונן בסכום של 10,000 שקלים. הרב מוטי אלון צפוי לערער על הרשעתו לבית המשפט המחוזי בירושלים.

השיעור יחל בשעה 20:00 בבית הכנסת ”בית יוסף“ שברחוב מקור חיים. את השיעור בחר הרב אלון להקדיש לעילוי נשמת אביה של אשתו - ר‘ משה גולדברג ז“ל - שנפטר השבוע.

ובתוך כך, בסביבתו של הרב אלון ממשיכים לשדר עסקים כרגיל - באותה מדיניות שאפיינה את התנהלותו בשנים האחרונות. תלמידיו אף יקיימו איתו שבת משותפת בפרשת יתרו, במבשרת ציון, בישיבה התיכונית ”קול מבשר“.

הרב אלון ממשיך להעביר שיעורים תורניים כרגיל - ביום ראשון בישיבת ”אור עציון“ של הרב חיים דרוקמן ומוקדם יותר בבית הכנסת ”בית יעקב“ בירושלים, ביום שלישי במתנ“ס בחצור, בחמישי בביתו שבמגדל ובימי שישי בבוקר בצפת.