אורי אורבך הגיש ערר נגד חוק מוות במרשם רופא

השר אורי אורבך הגיש ערר כנגד חוק מוות במרשם רופא, המאפשר לרופא לתת לחולה סופני מינון קטלני של סמים מרדימים. "המוות הופך לעוד מוצר צריכה או שירות לאזרח"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/06/14 11:57 יא בסיון התשעד

אורי אורבך הגיש ערר נגד חוק מוות במרשם רופא
אורי אורבך, צילום: אורי אורבך

השר לאזרחים וותיקים וחבר הבית היהודי אורי אורבך הגיש הבוקר (ב') ערר לוועדת השרים לחקיקה נגד חוק 'מוות במרשם רופא, אשר מאפשר לרופא לתת לחולה סופני מינון קטלני של סמים מרדימים מבלי לקבל אחריות פלילית למעשיו.

"המוות הופך להיות עוד מוצר צריכה או שירות לאזרח", כתב אורבך הבוקר בדף הפייסבוק שלו. “הרופאים, אומללים שכמותם, צריכים לספק גם שירותי הריגה וחיסול חולים סופניים".

"זוהי ליברליות מזויפת שגורסת כי הכל סחיר ומותר ובלבד זה רצונו החופשי של הלקוח. כל ערך אחר: חברתי, דתי, משפטי, נדחה אל מול רצון הפרט", הוא אומר.

"זהו אותו עיוות מחשבתי שמביא לסחר בנשים תחת הכותרת 'פונדקאות' וזו אותה פרובינציאליות הטוענת שהחוק גם פועל מצוין באורוגון שבאמריקה, אז בטח שזה מתאים לנו".

"ליבי ליבי לחולים הסופניים שאין שיעור לסבלם, אבל הדיון הוא גם מה מותר להכניס לספר החוקים, מה תפקידם של הרופאים ובני משפחה, והאם רק 'זכות הפרט' היא הערך המכריע בקביעת החוקים. אנסה במעט כוחותי להציל את ספר החוקים שלנו מכדור המוות הזה", אמר אורבך.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן