אופק בוכריס הודה בעבירות מין

במעמד לא קל, בפני כל הנוכחים, ביניהם אשתו ואחת המתלוננות נגדו, הודה הבוקר (א') תא"ל במיל' אופק בוכריס בעבירות מין. בעוד כחודש יחליט בית הדין באופן סופי אם הוא מקבל את עסקת הטיעון והעונשים המוצעים בו

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/12/16 10:09 יח בכסלו התשעז

אופק בוכריס הודה בעבירות מין
פלאש 90, צילום: פלאש 90

תא"ל במיל' אופק בוכריס הודה באשמה כך שביצע עבירות מין. הבוקר (א') בפני בית המשפט, בפני אשתו ובני משפחתו ובפני א' המתלוננת המרכזית בפרשה, שהפתיעה רבים והגיעה לדיון מלווה באביה.

בוכריס הודה על כך שבזמן היותו מח"ט גולני, לפני כחמש שנים, קיים קשרים בעלי אופי מיני עם א', שהיתה כפופה לו בזמן שהיתה חיילת. בנוסף לכך הוא הודה בהתנהגות בלתי הולמת כלפי קצינה ששירתה תחתיו. שופטי בית הדין הבהירו שהם אינם מחוייבים לקבל את הסדר הטיעון וגם לא את העונש שהוטל על בוכריס.

בכתב האישום החדש שהגישה הפרקליטות הצבאית, הואשם הקצין המוערך לשעבר, בבעילה אסורה בהסכמה ובהתנהגות שאינה הולמת קצין, כחפי 2 המתלוננות נגדו. העונשים שהוצעו במסגרת הסכם הטיעון, הם מאסר על תנאי והורדה לדרגת אל"מ. בחודשים האחרונים לחצו על בוכריס בסביבתו להודות בחלק מההאשמות, זאת כדי למנוע את ההליך המשפטי הארוך והמביך כשבסופו עלול היה להימצא אשם בעבירות חמורות הרבה יותר כמו אונס.

בית הדין קבע דיון נוסף בעוד כחודש, בו ידונו בסעיפי העונש. בזמן הזה יקראו השופטים ויגבשו את דעתם בנוגע לעסקת הטיעון. בוכריס עצמו יישלח לבדיקת הערכת מסוכנות, זאת כחלק מבדיקת הרלוונטיות של עסקת הטיעון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן