"תקבלו החלטות ואנחנו נדאג ליישם אותן"

המשנה לראש העיר ירושלים דב קלמנוביץ' וחבר המועצה אריה קינג השתתפו בוועידה המחוזית של בני עקיבא, ודנו במטרות התנועה. "אתם משה רבינו - מכניסים את הרוח, ואנחנו בצלאל - אלה שמיישמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/18 16:37 כד באדר התשעח

"תקבלו החלטות ואנחנו נדאג ליישם אותן"
דב קלמנוביץ' בוועידה המחוזית של בני עקיבא בירושלים, צילום: יח"צ

בכירי עיריית ירושלים בהצדעה לבני עקיבא: המשנה לראש העיר ירושלים דב קלמנוביץ', וחבר מועצת העיר אריה קינג, הגיעו לוועידה של מחוז ירושלים המתקיימת אחת לחמש שנים, כדי לדון על דרכה ומטרותיה של התנועה.

השנה, התקיימה הוועידה בסימן "מובילים בדרך תורה ועבודה" – והתקיימו דיונים ביחס התנועה לארץ ישראל, הדרך להשבת דרך התורה למחוזות התרבותיים במדינה, קירוב לבבות ובתיקון פני החברה בישראל.

"בעבר, כשהייתי חניך בבני עקיבא, הייתה ברורה לנו הדרך - הרב צבי נריה עוד היה בחיים. היום, כבר אין הנהגה כמו פעם שמראה את הדרך בנחישות ולכן זאת המשימה הגדולה שלכם", אמר קלמנוביץ'.

"שאלו פעם את יוסף בורג, המנהיג המיתולגי של המפד"ל, מה הוא יותר - דתי או לאומי? והוא ענה 'אני המקף'.  אתם השגרירים שלנו, תקבלו החלטות ואנחנו נדאג ליישם אותן. אני מאחל לכם שההחלטות שלכם יהיו מעשיות, שתיגעו בעצבים החשופים של החברה בנושא דת ומדינה, שתהיו המקף בין דתיים ללאומיים", הוסיף.

בנו של רב המשטרה, אלקנה ברכיהו, המשמש רכז הדרכה של המחוז בבירה, אמר "אתם הנוער ואתם תקבעו את הכיוון של התנועה, בני עקיבא זוהי תנועת נוער ולכן הנוער הוא הקובע".

חבר מועצת העיר, אריה קינג, אמר: "אני מבקש מכם שבוועידה הקרובה תחשבו על השבת, תחשבו על ירושלים ותקבלו החלטות, ותחליטו על מדיניות ואנחנו, מקבלי ההחלטות, נתייחס לזה. תבינו, אתם משה רבינו - מכניסים את הרוח, ואנחנו בצלאל - אלה שמיישמים את הדברים האלה. זכרו, ירושלים היא הלב"