תעודת הוקרה לטראמפ ולראשי תנועת הריבונות

פועלן של יהודית קצובר ונדיה מטר למימוש חזון הריבונות זכתה להוקרה מצד ח"כים שהשתתפו ב"ליכודיאדה". "ניכר שהנושא מחלחל ומוטמע בשיח הליכודי בפרט ובשיח הישראלי בכלל", אמרו השתיים. עו"ד מארק צל קיבל תעודה עבור נשיא ארה"ב

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/18 21:41 כז בטבת התשעח

תעודת הוקרה לטראמפ ולראשי תנועת הריבונות
תנועת הריבונות בליכודיאדה, צילום: יח"צ

במעמד מרכזי ורב משתתפים שהתקיים בסוף השבוע באירוע "הליכודיאדה" באילת, הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת לראשי תנועת הריבונות, יהודית קצובר ונדיה מטר.

את התעודה העניקו לקצובר ומטר חברי הכנסת שהתכנסו בעיר הדרומית, והיא הוגשה על ידי ח״כ אברהם נגוסה. תעודת הוקרה נוספת הוענקה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. את התעודה קיבל לידיו ראש המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל, שהתבקש להעבירה לבית הלבן.

קצובר ומטר סיכמו בסיפוק רב את אירוע "הליכודיאדה" בו הוצב דוכן מיוחד של תנועת הריבונות. בדוכן זה חתמו משתתפים רבים מקרב אנשי הליכוד על תמיכה בחזון הריבונות ומחויבות לחזון האחיזה בליבה של ארץ ישראל. כמו כן חולקו בדוכן חומרי הסברה רבים, ובמתחם הוצבו שלטי ענק ובהם ציטטות של בכירי המפלגה - שרים, חברי כנסת ואף נשיא המדינה - המצדדים בחזון הריבונות.

קצובר ומטר ציינו כי התקבלו באירוע בחום רב, ורבים מבאי הליכודיאדה הביעו התעניינות רבה באופן יישומו של חזון הריבונות על יהודה ושומרון.

תעודת הוקרה לראשי תנועת הריבונות

תעודת הוקרה לראשי תנועת הריבונותצילום: יח"צ

"זו השנה השלישית שאנו משתתפות באירוע הליכודיאדה, ואולם בשנה זו ניכר היה שנושא הריבונות מחלחל ומוטמע בשיח הליכודי בפרט ובשיח הישראלי בכלל, בהיות הליכוד מעין ברומטר לבחינת הלכי הרוח בחברה הישראלית כולה", אמרו קצובר ומטר.

להערכתן, להצבעה הדרמטית בוועידת מרכז הליכוד הייתה השפעה רבה על השיח האידאולוגי בתוך התנועה. "הדברים באו לידי ביטוי גם בנאומים ובדיונים שהתקיימו בימי 'הליכודיאדה'. בכירים בליכוד הקפידו שלא לפסוח בנאומיהם ובדבריהם על חזון הריבונות כערך אידאולוגי וכתכנית מדינית נדרשת".

במרוצת ימי "הליכודיאדה" נפגשו השתיים עם חברי כנסת ובכירים בליכוד, ואלה "הביעו תמיכה ומחויבות לחזון הריבונות", כלשונן של קצובר ומטר. השתיים סיפרו כי היו"ר המשותף לשדולת ארץ ישראל, ח"כ יואב קיש, הבטיח לפעול ביתר שאת לקידום הריבונות ברוח החלטת מרכז הליכוד והקריאה שעלתה ממנה להחלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן