תיק 4000: נתניהו ייחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה?

על פי הדיווח בחדשות 2, לאחר שנחשף שניר חפץ פעל להשמדת הודעות שעסקו בהטיית הסיקור ב"וואלה", עשוי רה"מ להפוך לחשוד בשיבוש הליכים. על פי החשד, רעייתו, בנו ועדי המדינה פעלו לשליחת ההודעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/18 20:51 ג בניסן התשעח

תיק 4000: נתניהו ייחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה?
בנימין נתניהו , צילום: אלכס קולמויסקי

גורמים משפטיים הבהירו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר בחשד לשיבוש החקירה בתיק 4000, כך על פי הפרסום הערב (ב') בחדשות 2. על פי החשד, עד המדינה ניר חפץ פעל להעלים ראיות ולהשמיד הודעות sms ברשות ובסמכות, ולא על דעת עצמו.

בדיווח נאמר כי נתניהו ככל הנראה לא שלח הודעות באופן ישיר, אך החשד מתמקד בכך שהקשר מול שאול אלוביץ' התבצע בין היתר באמצעות רעייתו שרה, בנו יאיר והמעגל שסבב אותו של שני עדי המדינה בפרשה - ניר חפץ ושלמה פילבר. השניים עשויים לספק את הראיות הדרושות כדי לקשור את החוטים בין נתניהו לאלוביץ'.


מלשכת נתניהו נמסר בתגובה כי "הדלפה של חומרים מחקירה, אפילו אם מדובר בטענות שווא, הן הניסיון האמיתי לשיבוש חקירה. ראש הממשלה פעל ופועל תמיד לפי החוק. הטענות על שיבוש הן קשקוש. לא שיבוש, לא דובים, לא כלום".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן