תיעוד פלסטיני: כאן הסתתר המחבל שרצח את הרב שבח

מקורות פלסטינים פרסמו ברשתות החברתיות סרטון המתעד את המקום שלטענתם הסתתר אחמד נאצר ג'ראר, המחבל שביצע את פיגוע הירי בחוות גלעד. צפו בפעילות כוחות הביטחון

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/02/18 10:57 כא בשבט התשעח

תיעוד פלסטיני: כאן הסתתר המחבל שרצח את הרב שבח
הריסת בית המחבל, צילום: דובר צה"ל

בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ופיתות, אלה המוצרים שבהם נעזר רוצחו של הרב רזיאל שבח הי"ד בעת שהסתתר מפני כוחות הביטחון עד שחוסל הלילה, כך עלה מתיעוד פלסטיני שהופץ היום (שלישי) ברשת.

המחבל, אחמד נאצר ג'ראר מג'נין, היה חבר החוליה האחרון שלא נתפס או חוסל על ידי כוחות הביטחון ולפי השב"כ הוא היה הגורם המשמעותי בה ונטל חלק פעיל ברציחתו של שבח בחוות גלעד לפני כחודש.

במהלך הלילה פשטו כוחות ימ"מ, שב"כ וצה"ל על המבנה שבו הסתתר בכפר אל יאמון, שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה", ובמהלך הפעילות ניסו הכוחות במספר דרכים להוציאו משם. משלא נענה החלו כוחות הנדסה להרוס את המבנה, אז יצא המחבל כשהוא חמוש ונורה על ידי הכוחות. על גופו נמצאו כלי נשק מסוג m16 ותיק עם מטענים.

הנשק שהיה על המחבל

הנשק שהיה על המחבלצילום: דובר צה"ל

מדובר צה"ל נמסר כי "מאז הפיגוע פעלו כוחות הביטחון במספר כפרים מדי לילה, בהובלת מידע מודיעיני של שב"כ בחיפושים אחר החוליה שביצעה את הפיגוע. בעקבות מידע זה, נעצרו על ידי כוחות צה"ל מספר חשודים בסיוע למפגעים".

בהמשך נאמר כי "חקירת הפיגוע נמשכת ופרטיה תחת צו איסור פרסום. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על ביטחון תושבי ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן