תושבי נתיב האבות: "נבנה את הנגריה מחדש"

תושבי השכונה, שכוחות מג"ב הרסו בשטחם את אחד המבנים בהוראת בג"ץ, הודיעו כי מחר (ה') הם מתכוונים לשקם את הריסות המבנה, "הפעם כמבנה קבע יצוק ונטוע באדמה". שלמה נאמן: "עד שהמדינה תתקן את דרכיה, המשימה מוטלת עלינו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/11/17 16:50 יא בכסלו התשעח

תושבי נתיב האבות: "נבנה את הנגריה מחדש"
נערכים לפינוי. נתיב האבות, צילום: מטה המאבק למען נתיב האבות

מספר שעות לאחר שכוחות הביטחון הרסו היו (רביעי) את המבנה בשכונת נתיב האבות, מתארגנת יוזמה לבנייתו מחדש מחר בשעות הצהריים.

תושבי השכונה אמרו כי אישי ציבור, ואנשי מילואים יצטרפו אליהם ויחד הם ייבנו מחדש את המבנה ששימש כנגריה, "הפעם כמבנה קבע יצוק ונטוע באדמה".  

תושבי המקום מסרו כי "הבנייה הזו, שתהיה יצוקת יסודות בקרקע ממחישה את כוונתנו ונחישותנו להישאר כאן, בבית שלנו. אנשי המילואים, ידידינו היקרים  הם הסמל לסולדיריות השוררת בעם כלפי ההתיישבות ואנו מודים להם על כך מעומק הלב".

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן הוסיף כי "התשובה להריסה הייתה ותמיד תהיה בנייה. עד שהמדינה תתקן את דרכיה בטיפולה והתייחסותה כלפי הסדרת היישובים ביו"ש ותחיל את ריבונותה- המשימה מוטלת עלינו, לתקן ככל האפשר את העוולות הנגרמות כתוצאה מהתנהלותה. מחויבות המתנדבים בעם שיגיעו מחר להטות כתף ולבנות את הנגרייה מחדש מרגשת מאוד, ומעידה יותר מכל על רצון העם לראות את היישוב היהודי בגוש קם ופורח מחדש

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן