תוכנת נטספרק קרסה

תוכנת סינון האתרים אף השביתה חלקית חלק המכשירים הסלולרים שבהם היא מותקנת. תגובת נטספרק ל'כיפה': "להערכתנו בזמן בקרוב התקלה תסתיים. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו הנאמנים על אי הנוחות הזמנית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/01/18 21:23 כו בטבת התשעח

תוכנת נטספרק קרסה
אייפון. אלוסטרציה, צילום: shutterstock

תוכנת סינון האתרים לטלפונים החכמים, נטספרק, קרסה הערב (מוצאי שבת) וחלק ממתקיני האפליקציה דיווחו ל'כיפה' כי פעילות המכשירים שלהם שובשה בשל כך. בחברה ציינו כי הבעיה בטיפול.

"בעקבות תקלה נשלחה לכל הלקוחות הודעה כי פג תוקף הרישיון שלהם", נכתב באחת מההודעות שנשלחו ללקוחות החברה.

בהמשך צוין כי "התקלה מטופלת על ידי צוות הפיתוח של נטספרק והלקוחות מתבקשים לא לבצע שום פעולה הקשורה לתשלום או לעדכון באפליקציה. אין לנסות להסיר את האפליקציה כדי למנוע תקלות במכשיר. התקלה תיפתר במכשירים באופן אוטומטי מייד עם סיום הטיפול בתקלה בשרתים".

יש לציין שחלק ממתקיני התוכנה דיווחו כי השימוש במכשירים הסללורים שלהם נפגע וכי הם אינם מצליחים לגלוש כלל באינטרנט. עם זאת, התקלה לא פגעה ביכולתם לבצע ולקבל שיחות. בנוסף לכך גם ישנם גם שיבושים בכניסה לאתר האינטרנט של החברה.

אפליקציית "נטספרק מובייל" מותקנת בקרב עשרות אלפי לקוחות, כשבשנה שעברה המספר עמד על יותר מ- 50 אלף משתמשים.

מטרת התוכנה היא להסיר ולסנן תכנים פוגעניים מהמכשירים הניידים והיא פופולרית מאוד בקרב מוסדות החינוך השונים של הציונות הדתית, כמו ישיבות ואולפנות, שתלמידיה לעתים מחוייבים להתקין אותה על מכשירם הפרטי".

לפניית 'כיפה' אמרו בחברה כי "בשעות האחרונות התגלתה תקלה באחת מחוות השרתים שאיתם עובדת החברה, שפוגעת בחלק מהיכולת של קבוצת משתמשים לגלוש כרגע דרך המכשיר".

לדבריהם, "מהנדסי החברה עובדים על התקלה בשיתוף עם מהנדסי החווה ולהערכתנו בזמן בקרוב התקלה תסתיים. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו הנאמנים על אי הנוחות הזמנית".