תוגברה האבטחה סביב ראש מועצת שומרון

בעקבות פרסום סרטונים מאיימים על ידי חמאס, הכניסה המשטרה את יוסי דגן לרשימת המאוימים ביטחונית ותגברה את האבטחה סביב ביתו. "איומים והפחדות לא ישברו אותנו", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/18 08:54 ב בניסן התשעח

תוגברה האבטחה סביב ראש מועצת שומרון
יוסי דגן, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

משטרת ישראל תגברה את האבטחה סביב ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, והכניסה אותו לרשימת המאוימים ביטחונית, זאת מחשש לפגיעה בו על ידי פלסטינים.  

המהלך ננקט לאחר שבאמצעי התקשורת של חמאס וברשתות החברתיות הופצו סרטונים שבהם הושמעו איומים כלפי דגן, ובאחד מהם אף הוצג מיקום ביתו של ראש המועצה. בעקבות כך המשטרה הגדירה את דגן כאישיות מאוימת, הנחתה אותו ואת משפחתו והוצבו אמצעי הגנה סביב ביתו.

כמו כן התברר כי גורמים בכירים ברשות הפלסטינית הגדירו את דגן בפני גורמים ישראלים כאישיות מסוכנת מבחינת הרשות, זאת לאחר שקידם את עצירת הכפלת שטחה של קלקיליה ומכיוון שהצליח לשנות את השיח בנושא ההתיישבות היהודית בשומרון ולהגביר את הלגיטימציה של המקום. 

'"אני לא שונה מאף אזרח אחר במדינת ישראל. אנחנו יהודים וישראלים מאמינים נחושים וזקופי קומה, איומים והפחדות לא ישברו אותנו", אמר דגן. "נבנה את ארץ ישראל ביתר שאת ובכל העוז. אני פועל בתיאום עם כוחות הביטחון והמשטרה וסומך עליהם".