שקד נגד רבני הציונות הדתית: "בגללם לא סופרים אותנו"

ב"הארץ" נטען כי בשיחות סגורות עם מקורביה, מתחה שרת המשפטים וחברת הבית היהודי ביקורת על הרבנים שנפגשו עם ראש הממשלה. מלשכתה נמסר: "הציטוטים המיוחסים לה אינם מדויקים ובחלקם אף הפוכים מהאמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/17 14:33 י בטבת התשעח

שקד נגד רבני הציונות הדתית: "בגללם לא סופרים אותנו"
צילום: פלאש 90. רועי אלימה

פגישת רבני הציונות הדתית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו זכתה לביקורת בעיקר מצד גורמים בשמאל, וכעת מצטרפת לכך גם שרת המשפטים וחברת הבית היהודי, איילת שקד. בשיחות סגורות אמרה שקד למקורביה כי "בגללם לא סופרים אותנו", כך פורסם היום (ה') ב"הארץ".

על פי הדיווח, שקד הביעה מורת רוח מכך שנתניהו נפגש עם הרבנים אך באותה עת מתעלם לטענתה מסיעת הבית היהודי. "נתניהו יודע שיש לו את הרבנים. מכחלון הוא פוחד פחד מוות. הוא יודע שיש לו את הרבנים של הציונות הדתית ואותנו הוא לא סופר. לכחלון הוא נותן את כל מה שהוא רוצה", צוטטה ב"הארץ" שיחה של שקד עם מקורביה. עוד צוין כי שקד הוסיפה ואמרה שבניגוד לבית היהודי, לכחלון אין רבנים שיגידו לו שלא יעשה בעיות.

ב"הארץ" נטען עוד כי שרת המשפטים התרעמה על מכתבו של הרב חיים דרוקמן, שקרא שלא להשתתף בהפגנת הימין בירושלים נגד השחיתות. "זו טעות, גם הוא לא סופר אותנו ואסור שרבני הציונות הדתית יגבו שחיתות", אמרה שקד לכאורה.

מלשכתה של שקד נמסר בתגובה כי "השרה שקד אמרה לא אחת כי הגם שאין לה בעיה עקרונית עם חוק ההמלצות שאושר הלילה, בעיניה רצוי היה להשקיע את מאמצי הימין בהצעות חוק אידאולוגיות, כמו חוק יסוד החקיקה וחוק הלאום. עבור חוקים אלו הימין נבחר לשלטון. למיטב זיכרונה, הציטוטים המיוחסים לה אינם מדויקים ובחלקם אף הפוכים מהאמת".