שקד לטראמפ על העברת השגרירות: "Just do it!"

שרת המשפטים, שהייתה אורחת הכבוד באירוע הצדעה למוסדות בית אל בניו יורק, ציינה את החשיבות בחיזוק ההתיישבות בכל הארץ, "עלינו להעמיק את הריבונות שלנו בירושלים, בבאר שבע, בתל אביב ובחיפה; בשדרות ובדימונה, בקרית-שמונה ובעכו; וכּן- גם ביהודה ובשומרון, בבקעת הירדן וברמת הגולן"

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/12/17 08:05 טז בכסלו התשעח

שקד לטראמפ על העברת השגרירות:  "Just do it!"
שקד בזמן נאומה, צילום: שחר עזרן

שרת המשפטים איילת שקד מהבית היהודי המשיכה במסעה בארה"ב והלילה (ב') היא קראה בניו יורק לנשיא דונלד טראמפ: "Just do it!" בהתייחס להעברת השגרירות האמריקנית בישראל לירושלים.

1,300 איש הגיעו לאירוע הצדעה למוסדות בית אל, ששקד הייתה אורחת הכבוד שלו, ושמעו אותה מדברת על הצורך בחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון, "לצד המאבק הפיזי והאיומים הביטחוניים שאינם פוסקים- המאבק שלנו הוא במידה רבה על התודעה".

שקד באירוע ההצדעה למוסדות בית אל

שקד באירוע ההצדעה למוסדות בית אלצילום: שחר עזרן

עוד היא אמרה כי המאבק "הוא נגד שנאת ישראל המודרנית, נגד תנועות החרם וה- BDS, המבקשות לנדות את ישראל מחברת האומות המתוקנות באמצעות חרם אקדמי, תרבותי או כלכלי. בשטיפות המוח ובהפצת רעל אנטישמי ואנטי-ישראלי, אויבינו שוקדים ללא הרף על החלשתנו בתודעת הציבור ובמוסדות הבינלאומיים".

לדברי שרת המשפטים, "תפקידנו הוא לחזק את הזיקה הרעיונית והמעשית לארץ ולמדינה, מתוך הבנה שבכך אנו מגשימים את חזון הנביאים ואת חזון הציונות. עלינו להעמיק את המשילות ואת הריבונות שלנו בכל חלקי הארץ- בירושלים, בבאר שבע, בתל אביב ובחיפה; בשדרות ובדימונה, בקרית-שמונה ובעכו; וכּן- גם ביהודה ובשומרון, בבקעת הירדן וברמת הגולן. אני מאמינה ומקווה שלא ירחק היום, בו נצליח להוביל את המהלך עליו אנו שוקדים כבר כמה שנים: להחיל את הריבונות הישראלית על חלקים נרחבים מהאזורים הללו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן