שני תלמידי ישיבה נהרגו בערב החג בדרכם לשמח קשישים

איתן פלמר וברכיה יצחק סוסלוביץ' היו בדרכם לקרית מלאכי, אך נהרגו כשרכבם התנגש ברכב אחר. בסניף אריאל בבית שמש ניסו לעכל את הבשורה המרה: "איתן היה מדריך דומיננטי שהחניכים שלו היו קשורים אליו. ברכיה ארגן את הפעילות בשמחת תורה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/10/17 11:33 כג בתשרי התשעח

שני תלמידי ישיבה נהרגו בערב החג בדרכם לשמח קשישים
זירת התאונה סמוך לקרית מלאכי, צילום: איחוד הצלה

חג עצוב עבר על חניכי תנועת הנוער אריאל מסניף בית שמש, כשניים מבוגריו נספו ערב החג (רביעי) בתאונת דרכים בזמן שעשו את דרכם  לשמח אנשים מבוגרים בקרית מלאכי.

השניים, איתן פלמר וברכיה יצחק סוסלוביץ' בני ה-18, הם גם תלמידי ישיבות ההסדר אור עציון וקרני שומרון. בתאונה שאירעה בכביש 383, בין כפר הרי"ף לכפר מנחם, נפצעו  3 צעירים נוספים בני 17 עד 20 במצב בינוני וקשה לבתי החולים איכילוב וקפלן.

חניכיהתנועה שנסעו באוטובוס שמעו על התאונה הקשה ותוצאותיה כשכבר הגיעו לקרית מלאכי. סמזכ"ל תנועת הנוער אריאל, דביר עמיאור, סיפר ל-ynet על ההתמודדות הלא פשוטה: "הקומונר כינס את החניכים וסיפר להם על התאונה. הוא אמר שהחברים שלהם נפצעו, אבל הם לא ידעו מה קרה. הם התלבטו איך צריך להמשיך, אבל הם חשבו שהרצון של חברים שלהם היה לנסוע לשמח אחרים, אז הם צריכים לעשות את זה. החבר'ה גילו הרבה כוחות נפש, הם שמחו ורקדו למרות העצב על חברים שלהם. במוצאי שבת עדכנו אותם ששניים מהחברים נהרגו, והתגובות היו קשות".

על הנספים הוא אמר: "איתן היה מדריך דומיננטי שהחניכים שלו היו קשורים אליו. הוא התלבט אם להיות קומונר בסניף והוא נשאר בקשר עם הסניף גם אחרי שסיים. ברכיה היה אחראי על ההתנדבות של החבר'ה הבוגרים וארגן את הפעילות בשמחת תורה בקריית מלאכי".