שמחה גולדין בעצרת למען הדר ואורון: "זה הזמן למעשים"

מאות אנשים הגיעו לכותל המערבי כדי להתפלל להשבת גופות החיילים וכדי לקרוא לממשלה להפעיל לחץ על חמאס. אביו של הדר: "אסור להפסיק להתפלל אך יש להוסיף לתפילות גם מעשים". הרב אליהו: "הם מסרו את נפשם למענננו ואנחנו חייבים להם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/11/17 23:25 כ בחשון התשעח

שמחה גולדין בעצרת למען הדר ואורון: "זה הזמן למעשים"
בני משפחת גולדין ומארגני העצרת, צילום: נתנאל אריאל

מאות אנשים הגיעו היום (חמישי) לעצרת התפילה המיוחדת בכותל המערבי, שאורגנה למענם על החיילים החטופים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד.

בין התפילות ואמירות פרקי התהילים, קראו המשתתפים לממשלה להפעיל לחץ משמעותי על ארגוני הטרור בעזה, לרבות החמאס, במטרה שישיבו את גופות שני החיילים שנהרגו במהלך מבצע צוק איתן בשנת 2014.

בני משפחתו של הדר גולדין, הוריו לאה ושמחה ואחיו התאום צור, הובילו יחדעם המשתתפים את הקריאה שלא לשחרר מחבלים בתמורה להשבת הבנים. הדברים נאמרו גם על רקע החזקת גופותיהם של חמשת בכירי הג'יהאד האיסלאמי שנהרגו בפיצוץ המנהרה בשבוע שעבר בגבול רצועת עזה וכעת הם מוחזקים בידי ישראל.

שמחה וצור גולדין עם הרב שטרן

שמחה וצור גולדין עם הרב שטרןצילום: נתנאל אריאל

מעבר לבני משפחת גולדין ומאות התומכים, השתתפו בעצרת גם רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן, רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, הרב שלמה אבינר, ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי.

שמחה גולדין אמר כי "הציבור צריך להתחיל להסביר להנהגה שלו שזה הזמן למעשים אין יותר זמן צריך להפעיל לחץ ולהביא את הדר ואורון לקבר ישראל. אסור להפסיק להתפלל אך יש להוסיף לתפילות גם מעשים". ח"כ יוגב ציין כי "במציאות שבה חללי גיבורי עם ישראל מצאים בידי אויב ברצועת עזה הכיסא אינו שלם. אנו מקווים שהקב"ה ישמע את תפילתנו ואנו נשתדל לפעול בכל האמצעים כדי להשיב את הבנים, הדר גולדין ואורון שאול לקבר ישראל במהרה".

הרב שטרן, שמחה גולדין, הרב אליהו וח"כ יוגב בתפילה

הרב שטרן, שמחה גולדין, הרב אליהו וח"כ יוגב בתפילהצילום: נתנאל אריאל

הרב שמואל אליהו: "אנחנו מרגישים את הכאב והדרישה של משפחת גולדין ושאול גם מהממשלה וגם בתפילה לקב"ה. כולנו מתאחדים וקוראים כגוף אחד שאומר שלא מדובר בצרה של אחרים. אנחנו פה כדי לדרוש את כבודם של הגיבורים האלה שמסרו את נפשם למען עם ישראל. הם מסרו את נפשם למענננו ואנחנו חייבים להם את הדרישה הצעקה והתפילה לקב"ה".

ראש מטה המאבק "מתים לקבר ישראל" נחמן שפירא: "שלוש שנים שמדינת ישראל מפקירה את הדר ואורון, נכנעת לטרור ולא מפעילה לחץ כבד על ארגוני הטרור. שלוש שנים שהמשפחות נלחמות לבד. אנחנו לא שוכחים את הדר ואורון ודורשים מהממשלה ללחוץ חזק על החמאס ולגבות מהם מחיר כואב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן