שלושה מבין מסיימי קורס טיס, בוגרי אותה ישיבה

חמישה תלמידי ישיבות יעמדו על רחבת המסדרים ויקבלו את כנפי הטיסה המיוחלות. שלושה מהם, יאיר, אילן ויובל, הגיעו לקורס מישיבת מעלה גלבוע, "אתה נכנס בן אדם אחד ויוצא בן אדם אחר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/12/17 13:31 ז בטבת התשעח

שלושה מבין מסיימי קורס טיס, בוגרי אותה ישיבה
שלושת בוגרי מעלי גלבוע מימין לשמאל. יאיר, אילן ויובל, צילום: דובר צה"ל

ביום רביעי יקבלו 36 פרחי הטיס הנרגשים את הסיכה שכל כך חיכו לה. בין המסיימים יהיו גם חמישה בוגרי ישבות וביניהם יאיר, אילן ויובל, שלמדו באותה ישיבה, מעלה גלבוע.

השלושה, שסיימו את קורס 175 של חיל האוויר, סיפרו על הכלים שסיפקה להם הישיבה ולימוד התורה כל הדרך לקבלת כנפי הטיסה.

"אתה לא יכול לעשות את זה לבד", אמר סגן יאיר וציין בסיפוק את העובדה שעבר את הקורס הקשה לצד שני חבריו, "ככל שאנחנו נשענים יותר אחד על השני, ככה אנחנו גם כקבוצה חזקה יותר". בנוגע למורכבות שלהם בתור דתיים הוא אמר כי "החברים מהקורס תמכו וכיבדו אותנו, הצבא מספק לך את המשאבים לשמור על אותו אורח חיים כמו לפני הגיוס".

סגן יובל הוסיף כי "הקורס הוא חוויה מעצימה, אתה נכנס בן אדם אחד ויוצא בן אדם אחר, ללא ספק אתה לומד פה דברים שנותנים לך כלים לכל החיים". יובל ויאיר צפויים לשרת כטייסי תובלה ואילו חברם אילן ישובץ לאחת מטייסות הקרב של החיל וישמש בה כנווט.

יש לציין כי מלבד שלושת בוגרי מעלה גלבוע סיימו שני תלמידי ישיבה נוספים את הקורס, אחד למד בישיבת שבי חברון והשני בישיבת עכו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן