צפו: רכבת חולפת פגעה ברכב שפרץ מחסום בלוד

גבר בן 46 נפצע אנוש מירי ברחוב בן יהודה בעיר. שלושה מקרוביו, ששמעו על הירי, נסעו במהירות לזירה, פרצו מחסום ונפגעו מרכבת חולפת. שניים מנוסעי הרכב נפצעו קשה ואחד בינוני. לאחר מכן נקבע בבית החולים מותו של קרוב המשפחה שנורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/17 22:17 כז בתשרי התשעח

צפו: רכבת חולפת פגעה ברכב שפרץ מחסום בלוד
תאונת הרכבת בלוד, צילום: באדיבות המצלם

הערב נורה למוות תושב לוד בן 46 , ברחוב בן יהודה בעיר. צוות של מד"א פינה אותו במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם קבעו הרופאים את מותו. שלושה מבני משפחתו של הגבר שנורה קיבלו דיווח על הירי, ובעקבות כך נסעו במהירות לזירה. הם פרצו מחסום ברחוב דרכי משה בעיר ונפגעו מרכבת חולפת. שניים מהם נפצעו קשה ואחד נפצע בינוני. אין נפגעים מקרב נוסעי הרכבת. המשטרה חוקרת את נסיבות הרצח והתאונה הקשה.

נראה כי במפגש כביש ומסילה המדובר כל אמצעי ההזהרה והבטיחות פעלו כנדרש לפני הגעת הרכבת - המחסום היה למטה, הרמזור המקדים פעל וכך גם האמצעים האחרים. 

זכי הלר, דובר מד"א, עדכן כי "בשעה 20:45 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב איילון על רכב שנפגע מרכבת בלוד סמוך לגני אביב, במפגש הרכבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול במקום לנפגעים. לבית החולים שיבא בתל השומר פונה פצוע קשה עם פגיעת ראש, מורדם ומונשם, וצעיר בן 22 במצב בינוני עם פציעות בגפיים. לבית החולים אסף הרופא פונה גבר בן 32 במצב קשה, עם פגיעה רב-מערכתית".

לפי שעה הרכבות מדרום יסיימו את נסיעתן בתחנת לוד ומצפון בתחנת תא ההגנה. לתחנות הללו הוזמנו אוטובוסים למען הנוסעים.