ריבלין לאלמנת הפיגוע: "נאחזנו בארצנו וכך נמשיך ונעשה"

נשיא המדינה הגיע לבית משפחת בן גל ושוחח עם בני המשפחה, "קראתי ולמדתי רבות על מעשיו ופועלו ואני גם אקבל את התלמידים של המורה הנפלא הזה". מרים בן גל: "הוא היה בעל אוהב, אבא שמח, מצחיק, משתולל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/02/18 14:38 כג בשבט התשעח

ריבלין לאלמנת הפיגוע:  "נאחזנו בארצנו וכך נמשיך ונעשה"
הנשיא בבית משפחת בן גל, צילום: אבי קנר

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (חמישי) את משפחת בן גל וניחם אותם על הירצחו של איתמר הי"ד בפיגוע הדקירה בכניסה לאריאל.

ריבלין, שפגש את האלמנה מרים, ילדיה ויתר בני המשפחה, אמר כי "במצוות ניחום אבלים אנחנו מנסים לקחת מעט מהכאב שתקף אותך ואת משפחתך".

למרים הוא אמר: "באתי להיות אתכם לא רק בבחינת מצוות ניחום אבלים אלא גם ברמה האישית של רעות. קראתי ולמדתי רבות על מעשיו ופועלו ואני גם אקבל את התלמידים של המורה הנפלא הזה על מנת לשבת ולשוחח איתם בבית הנשיא על המאורעות הנוראיים. הסגולה האמיתית של מורה היא בהיותו מנהיג שמעביר מיכולותיו אל תלמידיו ואני יודע שאפגוש ממנו בהם".

הנשיא ואביו של הרב איתמר בן גל

הנשיא ואביו של הרב איתמר בן גלצילום: אבי קנר

אלמנתו של הרב בן גל סיפר לנשיא על בן זוגה האהוב שנרצח ואמרה כי "הוא היה בעל אוהב, אבא שמח, מצחיק, משתולל", סיפרה בכאב מרים: "יצא השכם בבוקר לגבעת שמואל וחזר מעמל יומו מיד אל הילדים ולא היה מוריד את התיק מגבו לפני שהיה מחבק ומנשק אותנו".

בתגובה לסיפורים ששמע על החיזוקים שהמשפחה מקבלת מאנשי הר ברכה וממנחמים רבים אחרים ענה ריבלין: "חזרנו לארצנו נאחזנו בארצנו וכך נמשיך ונעשה".