רוצח ראש הממשלה רבין, יגאל עמיר, יגיש בקשה למשפט חוזר

לריסה עמיר טרימבובלר, רעייתו של עמיר, חשפה כי צוות הגנה חדש יגיש בשמו של עמיר בקשה למשפט חוזר. למערכת כיפה נודע כי עו"ד ארי שמאי ייצג את עמיר. בנט: "רוצח ראש הממשלה צריך לסיים את ימיו בכלא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/17 19:54 כט בחשון התשעח

רוצח ראש הממשלה רבין, יגאל עמיר, יגיש בקשה למשפט חוזר
יגאל עמיר , צילום: פלאש 90

מיד במוצאי שבת, כתבה רעייתו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, לריסה עמיר טרימבובלר, בעמוד הפייסבוק שלה: "בימים אלו מוקם צוות הגנה להכנת ולהגשת בקשה למשפט חוזר". היא לא ציינה בהודעתה הדרמטית מה העילה על פיה יבקש רוצח ראש הממשלה משפט חוזר. למערכת כיפה נודע כי עו"ד ארי שמאי הוא שייצג את עמיר.

לריסה עמיר טרימבובלר

לריסה עמיר טרימבובלר צילום: מרים אלסטר פלאש 90

עוד הוסיפה עמיר טרימבובלר כי "המהלך נעשה ברשות ובסמכות לאחר שיגאל עמיר נתן את הסכמתו". עוד ציינה רעייתו של עמיר, עליו נגזר מאסר עולם, כי "כל הנושא התקשורתי בנוגע למהלך ינוהל על ידי חברה משוויץ ולא ימסרו פרטים כלשהם לתקשורת בישראל".

שר החינוך, נפתלי בנט, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "רוצח ראש הממשלה צריך לסיים את ימיו בכלא.בנושא הזה אין ימין ואין שמאל. כל רצח הוא נורא, אבל רצח ראש ממשלה יכול לפרק לנו את המדינה."


בשבועות האחרונים, סמוך לציון 22 שנה לרצח דווקא ניהלה עמיר טרימבובלר ויכוחים ברשת הפייסבוק, בהם הדפה חלק מתיאוריות הקונספירציה סביב הרצח וטענה כי בעלה אכן ביצע את הרצח: "הוא הקריב את עצמו בשביל העם הזה, ועשו ממנו אויב ופושע הכי גדול בהיסטוריה היהודית"."בעלי לא היה איש שב"כ ולא שיתף פעולה עם שב"כ. ומי שטוענים אחרת, שיוכיחו את טענתם", הוסיפה. "כי קל מאוד לזרוק דברים בלי שאתה צריך להוכיח. בעלי רצה למנוע את האסון, הוא ראה בזה דרך יחידה להציל אנשים אחרים, חפים מפשע. קורבנות השלום העתידיים". עוד אמרה עמיר טרימבובלר כי רבין "הוביל מדיניות שלדעת לפחות חצי מהעם מובילה לאסון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן