ראש הממשלה גינה את פיגוע הדריסה בוירג'יניה

בתגובה לפיגוע הדריסה בוירג'יניה, בו פעיל ימין קיצוני נסע לתוך קבוצת מפגינים, דרס למוות אישה ופצע 19 בני אדם, כתב רוה"מ בחשבון הטוויטר שלו באנגלית וכינה את הפיגוע "גילויי אנטישמיות מקוממים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/17 20:13 כג באב התשעז

ראש הממשלה גינה את פיגוע הדריסה בוירג'יניה
רוה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את פיגוע הדריסה בוירג'יניה בהפגנה בה מחו המפגינים מול קבוצות של ימין קיצוני וניאו נאצים, וכינה אותו "ביטויים מקוממים של אנטישמיות, נאו נאציזם וגזענות". רוה"מ ציין כי "כולם צריכים להביע התנגדות לשנאה כזו". כך צייץ רוה"מ בחשבון הטוויטר הרשמי שלו באנגלית.
 
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ גינה גם הוא את הפיגוע אך ספג ביקורת על הגינוי הרפה. טראמפ התייחס שוב לאירוע וגינה אותו, הפעם באופן נחרץ יותר: "אנחנו מגנים בכל מובן את תצוגת השנאה והאלימות – אין לזה שום מקום באמריקה".

רוה"מ בנימין נתניהו

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: פלאש 90

טראמפ עדכן כי שוחח עם ראש ה-FBI, שעדכן אותו כי "נפתחה חקירה למתקפת הרכב שהרגה אמריקנית חפה מפשע ופצעה 20 נוספים". טראמפ גינה את הנאו הנאצים, ה-KK וקבוצות נוספות: "קבוצות השנאה פוגעות בכל מה שיקר לנו, כולנו שווים תחת החוק והחוקה".

נשיא ארה"ב אמר כי "כל מי שפעל באופן פלילי באלימות הגזענית של סוף השבוע צריך לדעת - הוא יוחזק כאחראי והצדק ייעשה. לא משנה מה צבע עורנו, כולנו חיים תחת אותו חוק ומצדיעים לאותו דגל - עלינו לאהוב אחד את השני. גזענות היא רשע טהור".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן