קריאה להחרמת אירוע הכנסת ספר התורה בבית המדרש של הרב אלון

לפני מספר חודשים הקים הרב מוטי אלון, בית מדרש חדש בירושלים. בתנועת 'נאמני תורה ועבודה' קוראים "לציבור הירושלמי להדיר רגליו", מאחר והוא "עדיין לא הודה במעשיו ולא שב מהם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/09/17 11:59 טז באלול התשעז

קריאה להחרמת אירוע הכנסת ספר התורה בבית המדרש של הרב אלון
בית מדרשו החדש של הרב מוטי אלון, צילום: באדיבות המצלם

הערב (חמישי) צפוי להתקיים טקס הכנסת ספר תורה לבית מדרשו החדש של הרב מוטי אלון וכבר יש מיש קורא לציבור להחרים את המעמד.

תנועת 'נאמני תורה ועבודה' פרסמה על כךהודעה בדף הפייסבוק שלה וכתבה כי היא "קוראת לציבור הירושלמי להדיר רגליו מהכנסת ספר התורה שתתקיים היום לבית המדרש של מרדכי אלון".

לדבריהם, "אנו בעיצומם של ימי התשובה, ואילו הוא עדיין לא הודה במעשיו ולא שב מהם. הכנסת ספר תורה לבית מדרש אשר מי שמובילו הואשם בפגיעה בצעירים ולא חזר בו, משקפת אדישות לסבלם של הנפגעים ופגיעה בנכתב בספר התורה. מי שהפיץ את מודעות השמחה לכאורה בכל רחבי ירושלים ביזה את התורה ברבים וחילל את כבודה".

ההזמנה להכנסת ספר התורה

ההזמנה להכנסת ספר התורהצילום: מדף הפייסבוק של נאמני תורה ועבודה

כזכור הרב אלון הורשע לפני כארבע שנים בעבירת מעשה מגונה כלפי קטין והוא ביצע על כך חצי שנת עבודות שירות. בחודש יוני האחרון, הקים הרב שמתגורר בשנים האחרונות במושבה מגדל, בית מדרש חדש ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. כבר אז יצאו גורמים שונים כנגד המהלך וקראו לציבור שלא לפקוד את המקום.

בארגון בית הלל אמרו בזמנו כי הם מוחים "על פתיחת בית המדרש החדש בראשותו של הרב מרדכי אלון", מאחר שגם "בחלוף הזמן, לא הודה הרב אלון במעשיו ולא שב מהם בבחינת "מודה ועוזב".

הרב מוטי אלון קובע מזוזה בבית מדרשו החדש

הרב מוטי אלון קובע מזוזה בבית מדרשו החדשצילום: באדיבות המצלם