קנס כספי ושמונה חודשי מאסר לעהד תמימי

תמימי הודתה בעבירות של תקיפת קצין וחייל צה"ל, הפרעה לחייל והסתה. מדובר צה"ל נמסר כי: "מערכת הביטחון וצה"ל ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי באזור יהודה והשומרון, ולאכיפת הדין כלפי מי שפוגעים בחיילי צה"ל ומסיתים לאלימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/18 21:08 ה בניסן התשעח

קנס כספי ושמונה חודשי מאסר לעהד תמימי
עהד תמימי, צילום: פלאש 90

היום (ד') הורשעה עהד תמימי בבית המשפט הצבאי ביהודה והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר מותנה וכן, קנס בסך 5,000 ש"ח. עהד הודתה בביצוע העברות המיוחסות לה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של תקיפת קצין וחייל צה"ל ביום ה-15 בדצמבר 2017,ובשני אירועים נוספים של הפרעה לחייל ובעבירה של הסתה.
בנוסף הורשעו גם נרימאן תמימי, אמה של עהד תמימי, ונור תמימי, בת דודתה. נרימאן תמימי הורשעה בעבירות של הסתה, הפרעה לחייל וסיוע לתקיפת חייל. והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר לריצוי בפועל, מאסר על תנאי וקנס בסך 6,000 ש"ח. נור תמימי הורשעה בעבירה של תקיפת חייל, והוטלו עליה מאסר בפועל החופף את תקופת מעצרה (16 ימים), מאסר מותנה וקנס בסך 2,000 ש"ח.
מדובר צה"ל נמסר כי: "מערכת הביטחון וצה"ל ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי באזור יהודה והשומרון, ולאכיפת הדין כלפי מי שפוגעים בחיילי צה"ל ומסיתים לאלימות".