צפו: שוטרים מזהירים אזרח שלא יגיע למצעד הגאווה בירושלים

שוטרי ימ"ר ירושלים פקדו את ביתו של תושב בית שמש ואילצו אותו לחתום על מסמך, בו הוא מתחייב שלא יגיע ולא ימחה נגד המצעד שייערך בעיר הבירה. לטענתם, הוא התבטא בעבר נגד המצעד. האזרח: "לא זכורה לי שום התבטאות נגדו. לא ידעתי על קיומו בכלל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 03/08/17 09:34 יא באב התשעז

צפו: שוטרים מזהירים אזרח שלא יגיע למצעד הגאווה בירושלים
השוטרים מזהירים שלא להגיע למצעד, צילום: צילום מסך

מצעד הגאווה ייערך היום (חמישי) בירושלים ובמשטרת ישראל מנסים לנקוט בפעולות שונות על מנת למנוע מקרה דומה לרציחתה של שירה בנקי לפני שנתיים. עם זאת לפי אחד מתושבי בית שמש, שוטרים הזהירו אותו מלבוא לאירוע למרות שלטענתו הוא כלל לא ידע על קיומו.

בכתבה שפורסמה באתר 'הקול היהודי', סיפר התושב, נשוי ואב לילדים, כי שוטרי ימ"ר ירושלים הגיעו לביתו כחלק מהיערכותם לקראת המצעד, "הגיעו שלושה בלשים לבית שלי בשבע בבוקר ורצו בהתחלה לקחת אותי לחקירה".

לדבריו, הוא אמר להם שהוא בדרכו לעבודה והם בתגובה "פשוט הקריאו לי דף עם אזהרה לא להפריע למצעד ואיימו שאם לא אחתום עליו יקחו אותי לחקירה".

התושב המופתע שאל את השוטרים מדוע הגיעו דווקא אליו והם ענו שבעבר הוא התבטא נגד המצעד, "לא זכורה לי שום התבטאות נגדו. כמובן אני מתנגד אליו אבל עד שהם באו לא ידעתי על קיומו בכלל", כך הוא טען

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן