צפו: נתניהו מחקה את אהוד ברק "איפה הטס'ונאמי"?

ראש הממשלה העלה סרטון קצר לדף הפייסבוק שלו, בו הוא סיפר על הסיור בדרום תל אביב, על פגישותיו עם ראשי מדינות העולם ולסיום עקץ את ראש הממשלה לשעבר כשחיקה את אופן דיבורו

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/09/17 14:22 יג באלול התשעז

צפו: נתניהו מחקה את אהוד ברק "איפה הטס'ונאמי"?
ראש הממשלה במסר לציבור, צילום: צילום מסך מדף הפייסבוק של בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה היום (ראשון) לדף הפייסבוק שלו סרטון בו עדכן את הציבור בישראל על כמה ממהלכיו האחרונים כשהוא לא מפספס הזדמנות לעקוץ את יריבו אהוד ברק.

בתחילת הסרטון  נראה נתניהו כשהוא ממתין ואז הוא פנה, ככל הנראה לראש הלשכה שלו יואב הורוביץ, ואמר לו: "יואב תן לי דקה". והתפנה לדבר אל המצלמה.

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/10154967861897076/

ראש הממשלה סיפר כי לאחר הסיור המסודר שערך בדרום תל אביב בסוף השבוע שעבר, "התושבים אמרו לי: 'אתה בא הנה בליווי משטרתי ואתה לא באמת רואה את הדברים'. לכן החלטתי לערוך סיור סמוי עם שר הפנים אריה דרעי, וראיתי בדיוק את הדברים שלא יכולתי לראות בסיור הקודם".

נתניהו הבטיח כי בעזרת צוות השרים המיוחד שהקים בנושא הוא וממשלתו "הולכים לפתור את הבעיה". בנוסף הוא גם סיפר כי נפגש במהלך היום עם שר החוץ של ליטא וראש ממשלת מקדוניה, מה שמוכיח כי יחסי החוץ של ישראל מצויינים, "ישראל היא מדינה מחוזרת וזה נמשך ממדינה למדינה ומיבשת ליבשת". כון הוא שאל, תוך שהוא מחקה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: "איפה הבידוד? איפה הצונאמי?"