פלמח זאבי ל'כיפה' על ההחלטה שלא להנציח את זכר אביו: "נועד להשתיק את הימין"

בנו, של השר והאלוף לשעבר שנרצח על ידי מתנקש, לא אוהב את החלטת מנהלי בתי הספר בתל אביב שלא לציין את היום לזכרו של אביו ואומר: "מחריביך ממך ייצאו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/10/17 10:00 כט בתשרי התשעח

פלמח זאבי ל'כיפה' על ההחלטה שלא להנציח את זכר אביו: "נועד להשתיק את הימין"
פלמח זאבי, צילום: flash 90

הנצחת זכרו של האלוף והשר לשעבר רחבעם זאבי (גנדי), שחלה היום (חמישי), מעוררת מחלוקת רבה. בנו של מי שנרצח על ידי מחבל בשנת 2001, פלמח זאבי, טוען שכל מי שמחרים את הימים לזכרו של אביו עושה זאת כדי לפגוע בימין.

אתמול פורסם כי מנהלי בתי הספר בתל אביב החליטו באופן גורף שלא לציין את היום המיוחד לזכרו של גנדי. בעיריית תל אביב אמרו כי "ציון היום נתון לשיקול דעתו של המנהל. בבתי הספר בעיר בחרו שלא לציין את היום".

ב'ידיעות אחרונות פורסם כי לפי משרד החינוך החוק להנצחת זכרו של זאבי אינו מחייב מוסדות כאלה ואחרים להתייחס לכך ושהדבר נתון לשיקול דעתם של המנהלים.

בנו של השר לשעבר, פלמח זאבי, לא רצה להתייחס בהרחבה לנושא ורק הסכים לומר ל'כיפה' כי "כפי שכבר ידוע מהעבר 'מחריביך ממך ייצאו'. זה עלוב וחלש מאוד כל הרעש שמנסים לייצר סביבנו ונועד רק להשתיק את הימין".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן