מרב מיכאלי הודיעה: מתמודדת על ראשות מפלגת העבודה

זמן קצר אחרי שנחלה ניצחון בקרב על ביטול הפריימריז, הודיעה הח"כית כי היא מתמודדת לתפקיד היו"ר: "כן לדמוקרטיה, כן לפריימריז בקרב המתפקדות והמתפקדים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 03/01/21 14:12 יט בטבת התשפא

מרב מיכאלי הודיעה: מתמודדת על ראשות מפלגת העבודה
ח"כ מיכאלי, צילום: Miriam Alster/FLASH90

ח"כ מרב מיכאלי מתמודדת לראשות מפלגת העבודה. מיכאלי, שנחלה מוקדם יותר היום (א') ניצחון בבית המשפט, כשעתירתה נגד היו"ר הנוכחי, עמיר פרץ, התקבלה, והפריימריז במפלגת העבודה יתקבלו בקרב המתפקדים, ולא יעברו לוועידת המפלגה כפי שהחליט פרץ, הודיעה על התמודדותה לתפקיד וכתבה: "לא למחטף, לא לעסקנות. כן לדמוקרטיה, כן לפריימריז בקרב המתפקדות והמתפקדים".

מפלגת העבודה: המחוזי ביטל את ההחלטה לבטל את הפריימריז

"אני מודיעה על התמודדותי על תפקיד יו״ר מפלגת העבודה. כי הגיע הזמן להחזיר את ה א מ ת לפוליטיקה".

כזכור, בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את עתירתה נגד החלטת יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, והורה לבטל את ההחלטה על העברת הבחירות המקדימות לרשימת המפלגה אל הוועידה המפלגתית, ולהחזיר אותן למתפקדים.

מיכאלי כתבה: "ניצחנו. בית המשפט המחוזי קיבל את העתירה שלנו, ביטל את הניסיון של ראש המפלגה לבטל את הפריימריז, והגן על זכותןם של חברות וחברי המפלגה לבחור מי ייצגו אותןם. עכשיו חובה לקיים פריימריז למפלגה באופן מיידי".

 


(מירב מיכאלי באולפן כיפה)

לדבריה, "לפני קצת יותר מחודש עמיר פרץ ואיציק שמולי ניסו לבצע מחטף ולהפוך את מפלגת העבודה לדיקטטורה בלי פריימריז. הם נכשלו. הדמוקרטיה ניצחה, האמת ניצחה, הצדק ניצח, אנחנו ניצחנו. זה לא היה קרב פשוט. מול מנגנון משומן, עתיר כח אדם ושליטה מוחלטת במשאבי מפלגת העבודה, השגנו את הצדק שכל כך היה מתבקש להשיג.

"המאבק הזה הוא מאבק של חברות וחברי מפלגת העבודה, ובעצם של כל מי שאכפת לה או לו שמדינת ישראל תמשיך להיות דמוקרטיה ושהפוליטיקה שלנו תהיה נקייה ואמינה. על זה נאבקתי עד היום, ועל זה אמשיך להיאבק. זה הזמן להחזיר את האמת לפוליטיקה".
את ח"כ מירב מיכאלי ייצגו עוה"ד יוסי אשכנזי ואור דיסקין, ממשרד הרצוג פוקס נאמן.

ממפלגת העבודה נמסר כי "פסק הדין יילמד ותתקבל החלטה בהמשך".


להורדת הקובץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן