שם חדש לימין המאוחד: "ימינה"

הבית היהודי, האיחוד לאומי והימין החדש בחרו שם קליט יותר לרשימה המאוחדת, וכן בחרו סיסמת הבחירות שתהיה: 'ישראל רוצה ימינה', והקמפיין יכלול ארבעה נושאים עיקריים. במפלגה טרם קיבלו החלטה עקרונית האם לתקוף את ראש הממשלה נתניהו בקמפיין

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/08/19 18:58 יא באב התשעט

שם חדש לימין המאוחד: "ימינה"
מפלגת 'ימינה', צילום: ללא

מפלגת הימין המאוחד החליטה לשנות את שמה, ומהיום תקרא המפלגה המאוחדת - "ימינה". ההחלטה לשנות את השם הגיעה בראש ובראשונה מכיוון שזהו שם קליט יותר, ומבטא את האג'נדה של המפלגה, הרואה עצמה כימין אידאולוגי, בכדי למשוך קולות ימינה מהליכוד. סיסמת בחירות של המפלגה המאוחדת תהיה - 'ישראל רוצה ימינה', וגם היא תבטא את האסטרטגיה שהתקבלה - לאגף את נתניהו מימין. 

קמפיין המפלגה, שיושק הערב (ב') בשעה 20:00, יעסוק בארבעה נושאים עיקריים: כלכלה חופשית, אותו יוביל נפתלי בנט, ושאר הנושאים יתמקדו בסוגיות מדיניות, משילות ומשפט, אותם תוביל יושבת הראש איילת שקד.

הערב (ב׳) ישיקו ראשי מפלגת ״ימינה״ את קמפיין הבחירות של המפלגה במעמד יו״ר הרשימה, איילת שקד, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳, שר החינוך הרב רפי פרץ, מועמדי המפלגה ומאות פעילים. בנוסף, תשיק המפלגה את הלוגו הרשמי, בצבעי כחול, לבן, ירוק וכתום, אשר ילווה אותה בפרסומים הרשמיים. אותיות הרשימה יישארו טב. בחדשות כיפה נעביר דיווחים ישירים מהשקת הקמפיין.

רצים ביחד: שקד, בנט, סמוטריץ

רצים ביחד: שקד, בנט, סמוטריץ' ופרץצילום: יח"צ

בשבועות האחרונים, התלבטו ראשי המפלגה בין מספר שמות לרשימה ובהם ׳ימינה׳ ו׳הימין של ישראל׳. לבסוף, נבחר השם ׳ימינה׳ אשר מבטא את היעד הברור אליו רוצים חברי הרשימה להוביל את עשיית הממשלה והכנסת. ימינה - בכלכלה, בהתיישבות, במשפט, בביטחון. במפלגה מסבירים ״ימינה זה מה שהציבור רוצה רוצה אבל לא מקבל מידי בחירות, אנחנו הולכים למשוך את הגה הספינה לכיוון הזה״.

יועצי התקשורת של הקמפיין טרם קיבלו החלטה גורפת אם תוקפים את ראש הממשלה נתניהו. במטה המתינו לתוצאות הפגישה בין נתניהו לסמוטריץ', שהתקיימה אחר הצהריים, בעקבות התבטאויותיו של שר התחבורה נגד ראש הממשלה.

במידה ושר התחבורה היה מפוטר מתפקידו בממשלה או בקבינט, במפלגה היו תוקפים את ראש הממשלה ביתר שאת, אך כרגע נראה שלא יילכו עד הסוף בנושא הזה, לאור השארתו של סמוטריץ' בתפקידו. סמוטריץ' צפוי להבהיר את דבריו בכנס השקת הקמפיין של המפלגה הערב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן