"עצוב לראות שרודפי ישראל מקבלים גיבוי מהכנסת"

בעוד יו"ר מרצ יצאה נגד הזמנת נשיא הונדורס לטקס המשואות בשל פגיעתו בזכויות אדם, חברת מפלגתה נפגשה עם פלסטיני שהסגיר מוכרי קרקעות ליהודים. "האירוניה הסגירה עצמה לביטחון המסכל", תקפו בארגון "עד כאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/18 07:56 כה בניסן התשעח

"עצוב לראות שרודפי ישראל מקבלים גיבוי מהכנסת"
מיכל רוזין, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

רק לפני כמה ימים יצאה יו"ר מרצ, תמר זנדברג, נגד הזמנתו של נשיא הונדורוס לטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, וטענה כי מדובר ב"החלטה שערורייתית הנותנת לגיטימציה לנשיא שאחראי להפרות חמורות של זכויות אדם במדינתו". בעוד זנדברג הביעה את חרדתה לנושא זכויות האדם, חברת מפלגתה, ח"כ מיכל רוזין, נפגשה אתמול (ב') דווקא עם פלסטיני שנחשף כי הסגיר סוחרי קרקעות פלסטינים אל מותם.

"פגישת חה"כ רוזין עם נאסר נוואג'ה ששולח פלסטינים לעינויים ולמותם – מראה את הפנים האמתיות של ארגוני זכויות האדם", תקפו בארגון "עד כאן", בעקבות פגישתה של רוזין אשר במהלך ביקור בהר חברון, במסגרת סיור של ארגון השמאל שוברים שתיקה. 

נזכיר כי ארגון "עד כאן" חשף לפני כשנתיים כי נוואג'ה יחד עם פעיל השמאל הקיצוני עזרא נאווי פעלו להסגיר לידי מנגנוני הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית סוחרי קרקעות ערבים אשר מכרו קרקעות ליהודים. בתיעוד של תחקירן "עד כאן" שהושתל בקרב פעילי השמאל, תיעד התחקירן באמצעות מצלמה נסתרת את נאווי מספר בהתרברבות כיצד הסגיר מוכרי קרקעות לידי מנגנון הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית.

לשאלת התחקירן "ומה הרשות עושה איתם", השיב נאווי: "תופסת אותם והורגת אותם. לפני שהיא הורגת אותם היא מרביצה להם הרבה. קודם זובור, אחר כך גזנגה".

בנוסף, תחקירן "עד כאן" הצליח לתעד שיחות טלפון שניהלו נאווי ונוואג'ה עם בכירים ברשות הפלסטינית, העוסקים בין היתר באיתור פלסטינים שמוכרים קרקעות ליהודים, כמו כן, תיעד התחקירן את נאווי ונוואג'ה מספרים בעצמם על הקשרים הללו.

צילום: צילום מסך

"חה"כ מיכל רוזין מטעם מרצ, מי שטסה לאפריקה במימון גרמני כדי להראות לנו כמה מסוכן לשלוח פליטים אל מותם (והוכחנו שהם לא) לא מהססת להיפגש עם מי שמסגיר פלסטינים אל מותם כי רצו למכור קרקע ליהודים (גם את זה הוכחנו). האירוניה הסגירה את עצמה לביטחון המסכל" כתבו בעד כאן בדף הפייסבוק של הארגון.

גלעד אך, מנכ"ל הארגון, מזכיר כי נגד נאווי ונאווג'ה ישנו הליך פלילי אשר טרם הבשיל לכדי אישום. "מדובר בפעילי שמאל מסוכנים, אשר ככל הנראה היו שותפים לעינויים ואף לרצח של סוחרי קרקעות שכל חטאם היה שסחרו עם יהודים, והכל באמתלה של 'ארגוני זכויות אדם'.

"השניים נעצרו ונחקרו בעניין, ואנו תקווה כי בתקופה הקרובה תשלים פרקליטות המדינה את המשימה ותגיש כנגדם כתבי אישום חמורים, לא נשקוט עד שרודפי ישראל יבואו על עונשם. עצוב לראות שהעבריינים רודפי ישראל מקבלים גיבוי מתוך כנסת ישראל", הוסיף.