עסקים ביו"ש יזכו להגדלת התקציב להקמת חנויות דיגיטליות

במסגרת תכנית הסבסוד ממשרדי הכלכלה והשוויון החברתי, תינתן מעטפת סיוע לעסקים מאזורי עימות המעוניינים להקים פלטפורמה למסחר מקוון באינטרנט. גם ירושלים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/18 10:34 י באדר התשעח

עסקים ביו"ש יזכו להגדלת התקציב להקמת חנויות דיגיטליות
יהודה ושומרון, צילום: פלאש 90

משרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי, אישרו את הגדלת התקציב להקמת חנויות דיגיטליות לבעלי עסקים בירושלים, יהודה ושומרון למכירת מוצרים דרך הרשת.

התקציב שאושר לשנת 2018 לטובת הקמת חנות וירטואלית לבעלי עסקים מאזורי עימות נועד לחזק את העסקים בעיר ולהרחיב את קהל היעד שלהם. הסבסוד להקמת אתרים למסחר מקוון יגיע דרך סניפי "מעוף" המופעלים על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ברחבי הארץ.

במסגרת התכנית תינתן מעטפת סיוע לעסקים המעוניינים להקים פלטפורמה למסחר מקוון באינטרנט. זאת, בכדי לסייע לעסקים המרוחקים ממוקדי צריכה או הנמצאים באזורי עימות לשווק את מוצריהם ברשת האינטרנט ולשפר את איתנותם הפיננסית.

במסגרת פרויקט מסחר מקוון של "מעוף", בעלי עסקים זכאים למענק של עד 10,000 שקל להקמה ושיווק של חנות דיגיטלית.

מאות עסקים מירושלים, יהודה, שומרון, בנימין ובקעת הירדן זכו עד כה להקים אתר למסחר מקוון דרך הפרויקט. "כניסתם של העסקים בירושלים לפרויקט ישראל דיגיטלית-מסחר מקוון היא נקודת המפנה האסטרטגית החשובה ביותר עבור בעלי העסקים", מסביר בן בורנשטיין, האחראי על פרויקט מסחר מקוון ב"מעוף". "היזמים והמגזר העסקי פורח ומגוון, ואנו שמחים לסייע להם להתקדם לזירת המכירות באינטרנט, לשם העולם הולך, הוא קפיצת מדרגה".

בורנשטיין מוסיף ואומר כי "זהו מהלך שיכול לגלות את הפוטנציאל העצום של העסקים באזור, שיוכלו למכור מכאן לכל הארץ ולכל העולם. אנחנו ב'מעוף' והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, יחד עם מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי המתקצב את הפרויקט, גאים להיות אלו שמביאים את בשורת הדיגיטל לעסקים המקומיים, שיכולים רק להרוויח מהמהלך".