עכשיו זה סופי: ח"כ גואטה התפטר מהכנסת

אחרי ניסיונות, שכנועים וניסיונות להרגיע את רבני מועצת החכמים של ש"ס ח"כ גואטה הגיע היום ללשכת יו"ר הכנסת והגיש את התפטרותו שתיכנס לתוקף ביום ג'

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/17 12:06 כו באלול התשעז

עכשיו זה סופי: ח"כ גואטה התפטר מהכנסת
שמע לביקורת והתפטר. ח"כ גואטה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) הגיש הבוקר (א') ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את מכתב התפטרותו מהכנסת. גואטה הגיע ללשכת יו"ר הכנסת, שם מסר אישית את המכתב לאדלשטיין, אשר חתם על אישור קבלת המכתב.

התפטרותו של גואטה מהכנסת תיכנס לתוקף בתום 48 שעות מרגע הגשת מכתב ההתפטרות. במשך 48 שעות אלו רשאי גואטה לחזור בו מהתפטרותו. במהלך הימים האחרונים מאז הודיע גואטה על כוונתו להתפטר מהכנסת נעשו מאמצים בש"ס להביא למניעת ההתפטרות, אולם ללא הצלחה ומאמצי הגישור כשלו לאחר שח"כ גואטה סרב להתנצל על המעשה עצמו אלא רק על העובדה שדיבר על כך בתקשורת ונתן לו פומבי.

נזכיר כי בשבוע שעבר קראו שלושה רבנים בכירים בעולם התורה הספרי כי על גואטה להתפטר, לאחר שסיפר בראיונות לכלי התקשורת שהוא נכח בחתונה של שני גברים, שאחד מהם היה אחיינו. במכתב ההתפטרות שהגיש ליו"ר התנועה, השר אריה דרעי, הוא כתב כי הוא מודה לו על האמון שנתן בו, אך החליט להתפטר מתפקידו. גואטה הבהיר כי הוא ימשיך לתמוך בתנועה בהנהגתו של דרעי ויעזור לה ככל שיוכל ויידרש.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן