עוזבת עם בנט שקד: שולי מועלם מצטרפת ל"ימין החדש"

יו"ר סיעת הבית היהודי הודיעה כי תלך בעקבות חבריה, ""הגיע הזמן להרחיב את הבית. עם הימין החדש ישראל תחזור לנצח". בבית היהודי יבחנו את המצב החדש וינסו לססכם עם האיחוד הלאומי, "מודים לנפתלי בנט ואיילת שקד על 5 שנים של עשייה גדולה למען עם ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 29/12/18 21:33 כא בטבת התשעט

עוזבת עם בנט שקד: שולי מועלם מצטרפת ל"ימין החדש"
בנט, אריאל ומועלם, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי, הודיעה הערב (מוצאי שבת) על עזיבת המפלגה והצטרפותה למפלגה החדשה שהקימו נפתלי בנט ואיילת שקד

"הגיע הזמן להרחיב את הבית", היא אמרה והוסיפה כי "בחמש השנים האחרונות הבית היהודי והציונות הדתית שותפים להנהגת המדינה בכל תחום. עם הימין החדש ישראל תחזור לנצח".

לדבריה, "זו תהיה המפלגה שתפעל לחיזוק ההתיישבות, זהותה היהודית של מדינת ישראל ותתן את המענה הנכון לצרכיה החברתיים של החברה הישראלית".

ניר אורבך

ניר אורבךצילום: דוברות הבית היהודי

בבית היהודי ינסו לתכנן את המהלכים הפוליטיים שלהם מחדש וכבר הערב יכנס מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, ייכנס את חברי הסיעה כדי לדון במצב החדש. בנוסף, בימים הקרובים ייפגשו בנט ושקד עם פעילים מרכזיים בבית היהודי כדי לנסות ולשכנעם להצטרף למפלגה החדשה שהקימו.

מדוברות הבית היהודי נמסר כי הם "מודים לנפתלי בנט ואיילת שקד על 5 שנים של עשייה גדולה למען עם ישראל. אנו מאמינים שעוד נכונו להם גדולות ונצורות בהובלת מחנה הימין. מפלגת הבית היהודי תיערך כבר בימים הקרובים להמשך דרכה כשברור לכל שתעמיד רשימה איכותית של אנשי ציבור ראויים ומוכשרים שימשיכו לפעול למען עם ישראל בכנסת ה-21". 

עוד נאמר בהודעה כי ועדה מיוחדת שהוקמה "תבחן את האפשרויות העומדות בפני המפלגה ותביא אותם להכרעת המרכז. כמו כן, יוקם צוות מיוחד שיאיץ את המו"מ עם חברינו מהאיחוד הלאומי על מנת להגיע להסכמות בהקדם האפשרי מיד לאחר בחירת יושבי הראש בשתי המפלגות. בני ובנות הציונות הדתית, מחויבים לשמירה ולביסוס הבית הפוליטי ומתכוונים אי"ה לאפשר לכל מי שמרגיש חלק מהמהלך הגדול שלנו בכל תחומי החיים במדינה, לבוא ולהצטרף למסע הזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן