סקר חדשות עשר: הליכוד מתחזק ל-29 מנדטים

למרות חקירתו באזהרה בתיק 4000, מפלגתו של רה"מ נתניהו דווקא מתחזקת, ומוסיפה שני מנדטים בהשוואה לסקר שנערך לפני שבועיים. יש עתיד עולה ל-24, מפלגתו של אבי גבאי יורדת ל-12

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/18 20:37 יז באדר התשעח

סקר חדשות עשר: הליכוד מתחזק ל-29 מנדטים
בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

מסקר חדשות עשר שפורסם הערב (א') עולה כי חקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000 לא המעיטה מהתמיכה בו, אלא אפילו חיזקה אותו. 

על פי הסקר, שנערך לאחר חקירתו באזהרה של נתניהו במסגרת פרשת 4000, הליכוד בראשותו מתחזק וזוכה ל-29 מנדטים - שני מנדטים יותר מבסקר האחרון שנערך לפני כשבועיים, ואחד פחות מבכנסת הנוכחית.

המפלגה היחידה שעשויה לאיים על הליכוד היא יש עתיד, שמתחזקת במנדט לעומת הסקר הקודם וזוכה ל-24 מנדטים. המחנה הציוני בראשות אבי גבאי יורד מ-15 מנדטים ל-12, הרשימה המשותפת והבית היהודי נותרים ללא שינוי לעומת הסקר הקודם עם 12 ועשרה מנדטים בהתאמה.

מרצ זוכה למנדט אחד יותר ועומדת על שמונה, כולנו יורדת במנדט אחד ומתייצבת על שבעה, ואילו ישראל ביתנו, יהדות התורה וש"ס נותרות עם שבעה, שישה וחמישה מנדטים בהתאמה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן