סער נגד גבאי: "לשסות את תושבי דימונה בעמונה זו אינה דרך חדשה"

גדעון סער לא אהב את נאומו של יו"ר העבודה הנבחר שהבטיח לדאוג גם לדימונה ולא רק לעמונה, "המשכו של ניסיון רב-שנים וכושל לשסות ציבור בציבור. הטיעון חסר-יסוד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/07/17 10:13 יז בתמוז התשעז

סער נגד גבאי: "לשסות את תושבי דימונה בעמונה זו אינה דרך חדשה"
סער בביקור בבנימין, צילום: דוברות מטה בנימין

יו"ר מפלגת העבודה החדש אבי גבאי, הבטיח בנאום הניצחון שלו "מנהיגות שדואגת גם לדימונה ולא רק לעמונה". השר לשעבר גדעון סער, שהודיע לאחרונה על חזרתו לחיים הפוליטיים, לא אהב את הדברים והגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו.

"‏ברכות לאבי גבאי על נצחונו המרשים", צייץ אמש (שני) סער והוסיף כי "לשסות תושבי דימונה בעמונה זו אינה דרך חדשה אלא המשכו של ניסיון רב-שנים וכושל לשסות ציבור בציבור".

סער המשיך וכתב כי "לגוף העניין: כמי שזכה לתקן לטובת דימונה וערי הפיתוח האחרות בדרום עיוות רב-שנים בהקצאת כספי הארנונה לטובת המועצות האזוריות -גם הטיעון חסר-יסוד".

בנאום הניצחון שלו אמר אמש השר לשעבר גבאי כי ידאג להוביל "מנהיגות שדואגת גם לדימונה ולא רק לעמונה. מנהיגות שמסוגלת לפתור אירוע של ילדים חולי סרטן בבית חולים הדסה. פשוט מסוגלת לקבל החלטות".

בהמשך הוא עקץ את נתניהו ואמר כי "זה מה שאנחנו צריכים. מנהיגות ישרה, שבה עורך הדין שלך לא יכול לייצג חברת צוללות שמנהלת משא ומתן איתך. הוא לא יכול. מנהיגות שפועלת באומץ לב לשלום. לא עוד שלטון שעסוק במשחקי האשמות מול הפלסטינים"