סמוטריץ' על שפיר ולוי אבקסיס: "מבקשות תשומת לב באמצעות תלונות מופרכות"

חבר הכנסת, שתקף בימים האחרונים את מבקר המדינה, התייחס לדרישת חברות הכנסת להרחיקו מהליכי החקיקה בנושא המבקר בטענה לניגוד עניינים, "מדובר בתלונה מופרכת שתיזרק מכל המדרגות של וועדת האתיקה. תלונה שנועדה לעיתונאים, ותו-לא"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/11/17 17:09 ה בכסלו התשעח

סמוטריץ' על שפיר ולוי אבקסיס: "מבקשות תשומת לב באמצעות תלונות מופרכות"
מעוניין לסגור עמותות המספקות תעודות כשרות. סמוטריץ, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב הערב (חמישי) לדרישת חברות הכנסת שפיר ולוי אבקסיס למדר אותו מהליך החקיקה בנושא מבקר המדינה.

"אני בהחלט יכול להבין לליבן של חברות הכנסת מהאופוזיציה", הוא עקץ, "שאחד הכלים היחידים שנותרו בידן כדי לקבל מעט תשומת לב ציבורית הוא להגיש תלונות מופרכות לוועדת האתיקה".

לדבריו, "מדובר בתלונה מופרכת שתיזרק מכל המדרגות של וועדת האתיקה. תלונה שנועדה לעיתונאים, ותו-לא. מי שפעם אחר פעם לא מצליחים לעצור אותי באופן ענייני מנסים להכפיש בשקרים אבל זה לא יצליח להם. החוק שלי שמסדיר את תפקידו, אחריותו וסמכויותיו של מבקר המדינה במארג הסמכויות השלטוני הכולל במדינת ישראל, יקודם ובע"ה יעבור.

מוקדם יותר פנו חברות הכנסת אורלי לוי אבקסיס וסתיו שפיר לוועדת האתיקה של הכנסת בדרישה למנוע מח"כ סמוטריץ’ להשתתף בהליכי חקיקה בנושא מבקר המדינה. זאת מאחר ולטענתן הוא מצוי בניגוד עניינים בנושא זה כתוצאה מדו"ח מבקר המדינה שהתפרסם אתמול והתייחס לשתי עמותות שחבר הבית היהודי היה חלקן מהן בעבר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן