נתניהו: "נתנו מכות קשות לכוחות איראן וסוריה"

ראש הממשלה שוחח עם הנווט שנפצע לאחר שמטוס F16 הופל על ידי טיל נ"ט סורי, "שמחתי לשמוע שהוא עומד על רגליו.שמחתי גם לשמוע שחל שיפור במצבו של הטייס. נמשיך לפגוע בכל ניסיון לפגוע בנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/18 13:22 כו בשבט התשעח

נתניהו: "נתנו מכות קשות לכוחות איראן וסוריה"
"נמשיך לפגוע בכל ניסיון לפגוע בנו". נתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לתקריות הביטחוניות שאירעו אתמול בצפון וחזר על המסר לסוריה ואיראן.

"שוחחתי לפני דקות אחדות עם הנווט", הוא אמר, "שמחתי לשמוע שהוא עומד על רגליו, תרתי משמע. שמחתי גם לשמוע שחל שיפור במצבו של הטייס. אנחנו מאחלים לשניהם החלמה שלמה ומהירה".

לדבריו, "אנחנו מצדיעים לטייסים שלנו, לחיילים שלנו, למפקדים שלנו, בראשם הרמטכ"ל. הם שומרים על מדינת ישראל ואנחנו גאים בהם".

בשבת בבוקר הופעלו אזעקות ברמת הגולן והסביב לאחר שמל"ט איראני חדר את גבול הצפון מסוריה. לאחר שהופל על ידי מסוק של חיל האוויר, תקפו מטוסים מטרות איראניות בסוריה ואחד מהם הופל על ידי טיל נ"ט. שני אנשי הצוות נטשו את המטוס ונפצעו באורח קל עד קשה

נתניהו ציין בישיבה כי "אתמול נתנו מכות קשות לכוחות איראן וסוריה. הבהרנו בצורה חד משמעית לכולם, שכללי הפעולה שלנו לא ישתנו במאומה - אנחנו נמשיך לפגוע בכל ניסיון לפגוע בנו. זו הייתה המדיניות שלנו וזו תישאר המדיניות שלנו.

לסיום הוא פנה לתושבי המדינה ואמר כי הוא "מבקש לומר גם שאני גאה בכם, אזרחי ישראל. אתמול הוכחנו שוב שברגעי מבחן אנחנו יודעים להתלכד כדי להדוף את אויבינו ולשמור על המדינה שלנו".