נתניהו לחברי הליכוד: "משטרה, זה משטרה עזבו אותה"

ראש הממשלה נשמע בהקלטה מישיבת סיעתו כשהוא מבקש לא להתעסק בענייני המשטרה: "אין הפרדה בין צמרת המשטרה לבין השוטרים". בחודש שעבר תקף נתניהו את משטרת ישראל והמפכ"ל על כך שיש "צונאמי" של הדלפות נגדו

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/11/17 08:56 יח בחשון התשעח

נתניהו לחברי הליכוד: "משטרה, זה משטרה עזבו אותה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

לפני מספר שבועות תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את משטרת ישראל והעומד בראשה רנ"צ רוני אלשיך, על כך שלטענתו ענייני חקירותיו מודלפים לתקשורת. הבוקר (ג') הוא נשמע כמי שאומר לחברי הליכוד בישיבת הסיעה לא להתבטא נגד כחולי המדים.

ב'כאן רשת ב' פורסמה הקלטה מישיבת הליכוד אתמול שבה נשמע נתניהו אומר לחברי הכנסת והשרים: "משטרה, זה משטרה עזבו אותה".

בהמשך הוא חידד את בקשתו ואמר כי "אין הפרדה בין צמרת המשטרה לבין השוטרים". עניין נוסף שנשמע בהקלטה זו הבטחתו של ראש הממשלה להעביר את תקציב 2019 כבר בחודש מארס הקרוב וכן הערכתו כי הממשלה תשלים את הקדנציה שלה עד תום.

מתקפות הדדיות. נתניהו ואלשיך

מתקפות הדדיות. נתניהו ואלשיךצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

דברי נתניהו מגיעים על רקע המתקפה החריפה שלו נגד ההדלפות שלטענתו יוצאים מהמשטרה בענייניו, אותן הוא כינה "צונאמי". בהמשך אף פורסם כי מקורב של אלשיך, המכיר גם את סביבת ראש הממשלה, אמר לו זמן קצר לפני המתקפה: "תיזהר, כועסים עליך מאוד בלשכה". לדברי אותו המקורב, בסביבת נתניהו מאוכזבים מאוד מהמפכ"ל ומכנים אותו בכינויים כמו "בוגד" ו-"כפוי טובה".

אלשיך עצמו הגיב לדברי הביקורת ואמר בזמנו בשיחה עם מקורב, כפי שפורסם בחדשות 2, שאם זהו המחיר שהוא נדרש לשלם כדי שהביקורת תיעצר אצלו ולא תגיע לחוקרים - הוא "מקבל זאת באהבה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן