נתניהו לחברי האיחוד הלאומי: "זו הארץ שלנו והארץ היחידה שהובטחה לאבותינו"

את חברי הבית היהודי, ש"ס, כולנו, ישראל ביתנו, יש עתיד ושאר שותפותיו הקואליציונית בהווה ובעבר ראש הממשלה מעולם לא בירך. לחברי האיחוד הלאומי לעומת זאת הוא בחר לשגר ברכות חמות לרגל הועידה המדינית שהם מכנסים. צפו בדברים

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/09/17 13:19 כא באלול התשעז

נתניהו לחברי האיחוד הלאומי: "זו הארץ שלנו והארץ היחידה שהובטחה לאבותינו"
ראש הממשלה מברך את חברי האיחוד הלאומי, צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר ברכה לחברי האיחוד הלאומי לקראת הועידה המדינית שתתקיים הערב (שלישי) בירושלים.

"שמחתי לשמוע שאתם מקדישים את הדיונים בוועידה לנושא עתידה של ארץ ישראל", אמר נתניהו והוסיף כי "עד לפני שנים לא רבות, הארץ הזאת הייתה שוממה ועזובה אך מאז שובינו לציון, לאחר דורות של שנות גלות, ארץ ישראל פורחת".

בהמשך הוא ציין כי "בתוך פחות מ-70 שנה, הצלחנו לבנות מדינה משגשגת, מובילה עולמית בכלכלה, בטכנולוגיה, בביטחון, בחקלאות, בסייבר, בבריאות ובתוחמים רבים נוספים".

ראש הממשלה הצהיר כי הוא וממשלתו "בונים את הארץ ואנחנו מיישבים אותה, בהר, בעמק, בגליל, בנגב וכן גם ביהודה ובשומרון. כי זו הארץ שלנו! ביתו ומולדתו של העם היהודי, הארץ היחידה שהובטחה לאבותינו. לנו ניתנה הזכות לשבת בה. ועלינו לשמור עליה מכל משמר".

בועידה שתתקיים הערב צפוי ח"כ בצלאל סמוטריץ' להציג את תכניתו המדינית, "תקווה אחת – תכנית ההכרעה של ישראל",במסגרתה הוא ינסה להעמיד אלטרנטיבה לפתרונות השמאל והמרכז למציאות המדינית של ישראל. 

בין הדברים שיופיעו בתכנית ניתן לציין עידוד הגירה מרצון, כלומר ויתור על שאיפות לאומיות בתמורה לפיצוי כספי ועזרה בכל נושא ההגירה מישראל ופירוק הרשות הפלסטינית והחלת החוק הישראלי בכל רחבי יהודה ושומרון.